نظرسنجی ، برتری 13 درصدی بایدن مقابل ترامپ

به گزارش هیو بلاگ، پیش بودن نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات پیش روی آمریکا در مقابل رئیس جمهور جمهوری خواه این کشور در نظرسنجی جدید، به 13 درصد رسید.

نظرسنجی ، برتری 13 درصدی بایدن مقابل ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس نتایج نظرسنجی جدید رویترز-ایپسوس، فزونی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در مقابل دونالد ترامپ به 13 درصد افزایش یافته است.

در نظرسنجی اجرا شده، 48 درصد پاسخ دهندگان گفتند که در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا به بایدن رای خواهند داد، این در حالی بود که تنها 35 درصد اعلام کردن به رقیب جمهوری خواه او یعنی رئیس جمهور آمریکا رای می دهند.

به نوشته پایگاه خبری هیل، حمایت از ترامپ در نظرسنجی ها در ماه های اخیر با کاهش روبرو شده است. نحوه برخورد او با همه گیری کرونا در آمریکا و همچنین واکنش وی به اعتراضات ضد نژادپرستی اخیر که در پی قتل یک شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس جرقه خورد، علت این کاهش عنوان می گردد.

بنا بر این گزارش، 55 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند از نحوه عملکرد ترامپ در مقابله با بحران کرونا در آمریکا که تا به امروز جان حدود 120 هزار نفر را گرفته، رضایت ندارند. دو سوم شرکت کنندگان هم با اعتراضات ضدنژادپرستی این کشور که بیش از سه هفته است در جریان است، ابراز همدردی کردند. رئیس جمهور آمریکا آشکارا موضعی تهاجمی در مقابل معترضان دارد و بارها به استفاده از نیروی نظامی برای سرکوب اعتراضات تهدید نموده است.

همچنین بر اساس نظرسنجی جدید، حمایت از ترامپ در میان جمهوری خواستار از ابتدای ماه مارس با 13 درصد کاهش روبرو شده است. رضایت 38 درصدی از ترامپ در بین همه شرکت کنندگان در نظرسنجی جدید نشان دهنده پایین ترین میزان رضایت از وی از ماه نوامبر، زمانی است که مراحل استیضاح او در کنگره طی می شد.

تنها نقطه قوت ترامپ در مقابل بایدن طبق این نظرسنجی، مسئله اقتصاد بود. 43 درصد شرکت کنندگان معتقدند که ترامپ به لحاظ مالی برای آمریکا بهتر است، در حالی که این رقم برای بایدن 38 درصد بود.

این نظرسنجی بین 10 تا 16 ژوئن با شرکت 4 هزار و 426 نفر انجام شد. حاشیه خطا در این نظرسنجی 2 درصد بوده است.

ص

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4156

به "نظرسنجی ، برتری 13 درصدی بایدن مقابل ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی ، برتری 13 درصدی بایدن مقابل ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید