آخرین نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا در 3 ایالت کلیدی

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران؛ جو بایدن، نامزد دموکرات های آمریکا در انتخابات آمریکا در پنسیلوانیا و میشیگان از دونالد ترامپ جلوتر است اما این دو نامزد 17 روز مانده به انتخابات سه نوامبر در فلوریدا برابر هستند.

آخرین نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا در 3 ایالت کلیدی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا؛ نتایج نظرسنجی جدید پایگاه خبری هیل-هریس نشان می دهد، پیشتازی جو بایدن دموکرات در میشیگان دو رقمی است. این همان ایالتی است که دونالد ترامپ در سال 2016 با اختلاف کمی در آن برنده شد.

رقابت در پنسیلوانیا نزدیک تر است؛ بایدن رجحان پنج درصدی در میان رای دهندگان احتمالی دارد. ایالت چرخشی فلوریدا هم که پیروزی در آن برای ترامپ از اهمیت زیادی برخوردار است، کاملا برابر است.

مدیریت پاندمی کرونا، موضوع مهمی در ذهن رای دهندگان آمریکایی در این سه ایالت است و همین از محبوبیت ترامپ کاسته است. اقتصاد همچنان دست برتر رئیس جمهوری آمریکاست، گرچه بسیاری در این ایالت ها فکر می نمایند که اقتصاد در راستا اشتباهی در حال حرکت است.

عملکرد بایدن در میان بعضی از گروه های جمعیتی که کمپین 2016 ترامپ را قدرتمند نموده بودند، قوی است و از جمله آنها گروه سالخوردگان، مستقل ها و رای دهندگان حومه نشین است. بایدن همچنین در مسائلی از جمله مدیریت پلیس، نظم و قانون و چین عملکردی بهتر از حد انتظار داشته است.

براساس این نظرسنجی، امتیاز ترامپ و بایدن در فلوریدا هر دو 48 درصد شده است. بایدن و ترامپ در پنسیلوانیا به ترتیب 51 و 46 درصد رای گرفتند. سه درصد هم هنوز تصمیمی ندارند. در ایالت میشیگان هم بایدن رجحان 54 به 43 درصدی مقابل ترامپ دارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5768

به "آخرین نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا در 3 ایالت کلیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا در 3 ایالت کلیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید