نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان از آزمون های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

به گزارش هیو بلاگ، دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، از اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان از آزمون های دانشگاه فرهنگیان امروز(26 مهرماه) اطلاع داد و گفت: همه مشمولان می توانند از هم اکنون با ورود به سامانه مروارید به نشانی HR.CFU.AC.IR از نتایج آزمون آگاه شوند.

نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان از آزمون های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، کچوئیان از اعلام نتایج آزمون جبرانی جامع برگزار شده گروه های اول و دوم مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش اطلاع داد و گفت: از مجموع 962 نفر فاقد امتیاز لازم در مولفه های فرهنگی، کارآموزی و کتبی، 65 درصد پیروز به کسب حد نصاب نمره به منظور کسب گواهی صلاحیت حرفه معلمی و تسهیل فرآیند استخدام در آموزش و پرورش شده اند.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، احتساب 65 درصد نمره در آزمون جامع جبرانی را شرط قبولی و پیروزیت شرکت نمایندگان در آزمون دانست و اظهارکرد: این افراد با کسب نمره قبولی در مولفه های کارآموزی و فرهنگی مجاز به شرکت در آزمون و با دریافت نمره قبولی در بخش کتبی پیروز به دریافت گواهی صلاحیت حرفه معلمی شده اند.

دبیر ستاد برگزار نماینده آزمون های دانشگاه فرهنگیان تاکید نمود: به استناد گزارش معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این دانشگاه در صورتی که نمره افراد بالاتر از رقم 650 باشد، پیروز به دریافت گواهی صلاحیت حرفه معلمی می گردد و در غیر این صورت گواهی مذکور به افراد تعلق نخواهد گرفت.

وی گفت: وفق مقررات امتحانات، در صورتی که حد نصاب نمره کارآموزی افراد شرکت نماینده در آزمون 14 یا بالاتر و حد نصاب نمره فرهنگی 12 و یا بالاتر باشد، قبول نشدن افراد در آزمون مربوط به بخش کتبی آزمون جبرانی است.

کچوئیان، آزمون جبرانی برگزار شده برای جاماندگان گروه نخست شرکت نماینده در آزمون مرداد ماه گذشته را آخرین مهلت برای کسب امتیاز لازم برای این افراد دانست و تاکید نمود: آن گروه از مشمولان که در آزمون برگزار شده شهریور ماه پیروز نبودند و برای بار نخست در آزمون جبرانی 20 مهر شرکت کردند در صورت کسب نکردن نمره قبولی در آزمون جبرانی می توانند همراه با گروه سوم مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آذر ماه با شرکت مجدد در آزمون، تلاشی دوباره برای کسب حد نصاب امتیاز لازم بنمایند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، نتایج اعلام شده آزمون جامع جبرانی را ملاک عمل مسئولان ذی ربط در وزارت آموزش و پرورش دانست و تاکید نمود: نمره قبولی افراد، ملاک عمل مسؤولان آموزش و پرورش به منظور آغاز فرآیند استخدام و تسریع و تسهیل صدور احکام افراد مربوطه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، کچوئیان در سرانجام خطاب به قبول شدگان در آزمون، دانشگاه فرهنگیان را فقط مسؤول برگزاری آزمون ها دانست و تاکید نمود: همه قبول شدگان می توانند جزئیات مربوط به فرایند تبدیل شرایط خود را از مراجع رسمی وزارت آموزش و پرورش پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9639

به "نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان از آزمون های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان از آزمون های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید