مورچه اتمی با پیراهن فولاد

به گزارش هیو بلاگ، مهدی شیری یکی از بازیکنان موردعلاقه علیرضا منصوریان محسوب می گردد که اکنون بار دیگر زیر نظر او کار را دنبال خواهد نمود.

مورچه اتمی با پیراهن فولاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از اینکه فولاد با ستاره های خود از دستیابی به نتایج مطلوب در لیگ برتر بازماند، جواد نکونام نیز در آستانه جدال با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا از راهنمایی تیم کنار رفت و استعفای خود را بیان کرد.

اکنون فولاد خوزستان با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تازه در لیگ برتر حاضر شده است و سرمربی اسبق استقلال، ذوب آهن و ... به عنوان رهبر تازه قرمزپوشان اهوازی به لیگ برتر بازگشته است.

حضور منصوریان در فولاد خوزستان یک اتفاق جالب برای مهدی شیری محسوب می گردد. بازیکنی که سابقه کار با منصوریان در نفت تهران را در کارنامه دارد و در آن مقطع به عنوان یکی از بازیکنان مورد اعتماد و تأثیرگذار منصوریان کار را دنبال می نماید. درخشش مهدی شیری زیر نظر منصوریان به شکلی بود که سرمربی وقت تهران از وی به عنوان مورچه اتمی تیمش یاد می کرد.

شیری که زیر نظر نکونام نیز توانسته بود عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد، اکنون باید دید با منصوریان و همکاری مجدد با این مربی چه شرایطی را دنبال خواهد نمود و آیا قادر خواهد بود نمایش دوران نفت تهران را بار دیگر با منصوریان تکرار کند یا خیر.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13134

به "مورچه اتمی با پیراهن فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورچه اتمی با پیراهن فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید