مقاله: رویکرد مدرن در بازسازی خانه قدیمی

به گزارش هیو بلاگ، استفاده از رنگ های سرد به اضافه نورپردازی سفید یا آبی در زمان بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون منزل، فضای زیبایی را در محیط خانه ایجاد می نماید. در طراحی خانه به روش مینیمال از رنگ های خنثی مانند سفید استخوانی، خاکستری یا فیلی استفاده می گردد. استفاده از رنگ سرد باعث می گردد که فضای ساختمان ساده و عظیم تر دیده گردد.

مقاله: رویکرد مدرن در بازسازی خانه قدیمی

فضاهای گسترده و باز با کم ترین تعداد وسایل می توانند محیط خانه را جذاب تر نمایند. به کارگیری این روش در بازسازی ساختمان به عظیمتر نشان دادن فضا نیز یاری بسیاری خواهد نمود. فضاهای طراحی شده توسط معماران ساده گرا حداقل وسایل با حداکثر کاربرد را دارند.

در اجرای سبک مینیمال برای بازسازی ساختمان باید بین اجزا هماهنگی وجود داشته باشد. این هماهنگی به وسیله نظم هندسی بین اجزا به دست می آید. در طراحی داخلی ساختمان به روش مینیمال از مبلمان ساده استفاده می گردد. به عنوان مثال به جای استفاده از مبلمان سلطنتی با طرح های خاص از مبلمان چرمی L شکل یا کلاسیک با رنگ تیره یا روشن استفاده می گردد.

استفاده از نور طبیعی در طراحی داخلی، یاری می نماید تا فضای دلنشین تری داشته باشیم. این کار تنها با استفاده از پنجره های عظیم امکان پذیر است. معماران سبک مینیمال تصمیم دارند از هر چیزی به طور طبیعی و مدل ساده آن بهره بگیرند، پس انتخاب پنجره های عظیم می تواند آنها را به این هدف برساند.

منبع مقاله: رویکرد مدرن در بازسازی خانه قدیمی

انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8320

به "مقاله: رویکرد مدرن در بازسازی خانه قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رویکرد مدرن در بازسازی خانه قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید