معرفی فیلم سینمایی رازآلود و هیجانی 21 پُل

به گزارش هیو بلاگ، فیلم سینمایی 21 پُل از فیلم های ژانر اکشن و مهیج است که سال گذشته منتشر شد و مخاطبان زیادی را جذب کرد.

معرفی فیلم سینمایی رازآلود و هیجانی 21 پُل

به گزارش خبرنگار ، فیلم سینمایی 21 پُل یک فیلم در ژانر اکشن و مهیج به کارگردانی برایان کرک است که از سوی اس تی اکس انترتینمنت در سال 2019 اکران شد.

21 پل داستانی هیجان انگیز را روایت می نماید که توسط متیو مایکل کارنهان نوشته شده است و می تواند فیلمی مناسب و راز آلود برای مخاطب باشد تا با پیچیدگی هایی که در فرایند داستان تجربه می نماید، با آن همراه گردد.

داستان فیلم: داستان فیلم از آنجا آغاز می گردد که دو نفر ازاعضای سابق نیرو های نظامی تصمیم می گیرند به مکانی که مواد مخدر در آن نگهداری می گردد، دستبرد بزنند؛ اما با میزانی از مواد مخدر روبرو می شوند که انتظار آن را نداشته اند. در این بین نیز سر و کله پلیس ها که از این سرقت خبری نداشته اند، در این مکان پیدا می گردد. البته حضور آن ها تصادفی نبوده و در واقع رازی در پشت پرده مواد مخدر و پلیس های فاسد وجود دارد. برایان کرک کارآگاهی است که این پفراینده به او سپرده شده و میخواهد سرنخ هایی از قاتلان به دست بیاورد.

بازیگران: چادویک بوزمن، جی. کی. سیمونز، سیه نا میلر، تیلور کیچ، استفن جیمز، توبی همینگوی، کیث دیوید، گری کار

فروش گیشه: این فیلم سینمایی بودجه ای 30 میلیون دلاری داشته و در گیشه جهانی نیز به فروش 48 میلیون دلاری دست پیدا نموده است.

این فیلم سینمایی از نگاه مخاطبان سایت IMDb نمره 6.6 از ده را دریافت نموده و دو سایت راتن تومیتوز و متاکریتیک که از مرجع های معتبر سینمایی هستند به ترتیب نمره 51 و 74 از صد را به آن داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2492

به "معرفی فیلم سینمایی رازآلود و هیجانی 21 پُل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم سینمایی رازآلود و هیجانی 21 پُل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید