مظاهری: با این انگیزه کمتر تیمی در آسیا حریفمان می شود

به گزارش هیو بلاگ، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید با برنامه هایی که کادر فنی تنظیم کرده و شرایط اردویی در ایتالیا تنها تمرکز بازیکنان روی تمرینات است.

مظاهری: با این انگیزه کمتر تیمی در آسیا حریفمان می شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل سایت فدراسیون فوتبال، رشید مظاهری درباره وضعیت تیم ملی در اردوی ایتالیا اظهار کرد: شرایط واقعا خوب است. اردویی که در ایتالیا داریم از هر نظر خوب است. هم برنامه تمرینی، هم تغذیه و هم امکانات موجود به گونه ای است که بهترین شرایط را برای آماده سازی تیم ملی فراهم می کند. با این وضعیت تمرکز بازیکنان تنها بر روی تمرینات و بالا رفتن آمادگی پیش از آغاز رقابت های انتخابی جام جهانی است.

وی با بیان اینکه حضورش در تیم ملی به او اعتماد به نفس داده است، گفت: واقعیت این است که به دلیل بزرگی تیم ملی، دفعه اولی که به اردوی تیم ملی آمدم عملکرد مناسبی نداشتم، اما وقتی به ذوب آهن برگشتم با اعتماد به نفسی که به دلیل حضور در تیم ملی به دست آورده بودم، در تیم باشگاهی ام هم توانستم عملکرد بهتری ارائه کنم. شکر خدا اکنون شرایط خوبی در اردوهای تیم ملی به دست آورده ام و با تمریناتی که اینجا انجام می دهم برای باشگاهم هم موثرتر هستم. اکنون که لیگ تعطیل است، شرایط خوبی برایمان به وجود آمده که در بهترین شرایط تمرین کنیم.

مظاهری درباره رقابت موجود در پست دروازه بانی اظهار کرد: بدون تعارف می گویم، در تیم ملی تنها چیزی که اهمیت دارد موفقیت پرچم ایران است و هیچ کس به خودش فکر نمی کند. نکتهای که باید اشاره کنم این است که در مدت دعوتم به تیم ملی در این چند وقت هیچ وقت تمرین تکراری از دن گاسپار ندیده ام و یک بار هم نشده تمرینات او تکرار شود. در ابتدای این اردو هم به ما گفت که خیلی بر روی تمرینات جدید فکر کرده و ما این تمرینات جدید را هر روز می بینیم. این تمرینات واقعا لذتبخش است و خوشحالم که زیر نظر این کادر تمرین می کنم و امیدوارم فوتبال ایران قدر این کادر را بداند.

او با اشاره به حریفان ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی اظهار کرد: به نظرم آنقدر گفتهاند گروه ایران آسان است که من مطمئنم گروهمان بسیار سخت هم هست. تاریخ ورزش ایران نشان می دهد که هر وقت فکر کردیم کارمان آسان است، از این طرز تفکر ضربه خورده ایم. درست است که ما باید این بار به صعود از مرحله گروهی جام جهانی فکر کنیم اما باید قبل از رسیدن به روسیه باید تیم هایی مثل قطر و چین را شکست بدهیم و این کار آسانی نیست.

مظاهری اضافه نمود: البته از طرف دیگر درست است که آن ها سرمایه گذاری فراوانی کرده اند اما این دلیل نمیشود که مقابلشان نتیجه نگیریم. مثلاً در لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن مقابل العین با آن همه ستاره در خارج از کشور مساوی کردیم، هر چند که اگر اعتماد به نفس بیشتری داشتیم، می توانستیم آن ها را حتی شکست دهیم. با انگیزهای که تیم ملی از کادر فنی بگیرید تا بازیکنان دارند، بعید می دانم رقیبی در آسیا حریف ما شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 531

به "مظاهری: با این انگیزه کمتر تیمی در آسیا حریفمان می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری: با این انگیزه کمتر تیمی در آسیا حریفمان می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید