اتوئو: مورینیو آدم عجیبی نیست، او یک نابغه است

به گزارش هیو بلاگ، مهاجم کامرونی پیشین بارسلونا درباره شرایط زندگی اش در قطر و ژوزه مورینیو مطالبی بیان نمود.

اتوئو: مورینیو آدم عجیبی نیست، او یک نابغه است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، ساموئل اتوئو در واکنش به این پرسش که این روزها پس از سرانجام دوران فوتبالش چه می نماید، گفت: اکنون در دوحه، پایتخت قطر زندگی می کنم و پس از 25 سال دوران فوتبال حرفه ای مشغول استراحت هستم. کیفیت زندگی در قطر بسیار بالاست و از امنیت خوبی برخوردار است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کامرون و باشگاه های بارسلونا و اینتر اضافه نمود: در قطر رستوران هایی با غذاهای محلی و خانگی وجود دارند که حتی بهتر از کشورهایی همانند ایتالیا و اسپانیا است. البته من یکی از سفیران قطر برای جام دنیای 2022 هستم و می دانم رقابت های عالی پیش رو خواهد بود. در استادیوم ها فن آوری های جدیدی برای آرامش و آسایش طرفداران فوتبال فراهم شده اند. آنها به خوبی می توانند در قطر احساس امنیت داشته باشند و پس از سرانجام بازی ها در اماکن موردعلاقه شان به تفریح و سیاحت بپردازند.

ساموئل اتوئو درباره همکاری اش با ژوزه مورینیو در اینتر و آیا اینکه او آدم خاص و عجیبی است، گفت: مورینیو آدم عجیبی نیست. او یک نابغه است. به طور دقیقی مورینیو همانند همه نوابغ عجیب است. وقتی باشگاه اینتر تصمیم به امضای قرارداد با من گرفت مورینیو عکسی را با پیراهن شماره 9 و نامم که در آن درج شده بود، برای من فرستاد. او یک انگیزه بخش استثنایی است.

وی در خصوص احتمال ورودش به عرصه مربیگری گفت: به این موضوع فکر نمی کنم. در دوره کنونی آرزویم این است که دنیا از دست ویروس کرونا نجات پیدا کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5873

به "اتوئو: مورینیو آدم عجیبی نیست، او یک نابغه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوئو: مورینیو آدم عجیبی نیست، او یک نابغه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید