محمد کاسبی در ترکیه کرونا گرفت

به گزارش هیو بلاگ، تهران (پانا) - محمد کاسبی؛ بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان از روزهای گذشته به دلیل مسائل ریوی در بیمارستان بستری شده است. او را مخاطبین با کارهای متعددی همچون صاحبدلان و خوش رکاب به یاد دارند.

محمد کاسبی در ترکیه کرونا گرفت

بهترین تجربه سفر را با قیمت تور ترکیه بهار در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش برنا؛ محمد کاسبی در آخرین گفتگویش به ابتلایش به بیماری کرونا اشاره نموده بود و گفته بود: در روزهای سرانجامی سریال دادِستان که به ترکیه رفته بودیم و سکانس های سرانجامی فیلمبرداری می شد یک روز مانده به سرانجام کار احساس کردم حال خوبی ندارم. بعد از بازگشت و دریافتِ تست، متوجه شدم به کرونا مبتلا شده ام. همسرم هم به این واسطه کرونا گرفت. دلهره مان این بود که با ناراحتی قلبی که دارم، شرایط سخت تر شود. یک ماهی در قرنطینه بودم و خوشبختانه تست منفی شد.

من از آن روز تا به امروز هیچ چیزی نگفتم چون علاقه ای به این رسانه بازی ها ندارم. حال خوبی ندارم، روزی دو بار قفسه سینه ام درد می گیرد و دچار تنگی نفس شده ام. احساس می کنم ریه هایم هنوز آلوده اند؛ با پزشکان مشورت کردم آن ها به من گفتند شرایط بیمارستان ها به گونه ای نیست که بروم و بستری شوم.

در جریان صحبت با محسن علی اکبری؛ تهیه کننده سینما و تلویزیون متوجه شدیم او به عیادت از محمد کاسبی رفته و او در بیمارستان بستری است. او درباره شرایط جسمانی این بازیگر تأکید کرد که حالش رو به بهبود است و به همان عوارض ناشی از همان ابتلا به کرونا برمی شود که خوشبختانه مشکل ریه هایش رو به بهبود است و دوران نقاهت را در بیمارستان می گذارند و ان شاالله با دعای مردم هرچه زودتر بهبود پیدا خواهد نمود و او را در آثار سینمایی و تلویزیونی با نقش های درخشان دیگری ببینیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8484

به "محمد کاسبی در ترکیه کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد کاسبی در ترکیه کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید