ماجرای تغییر هیات مدیره پرسپولیس و معین مدیرعامل نو چه بود؟

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس ماه ها است که با سرپرستی مجید صدری اداره می گردد و وزارت ورزش و جوانان هنوز مدیرعاملی برای این باشگاه معین نکرده است. هرچند گفته می شد صدری خودش شانس مدیرعاملی در پرسپولیس را دارد اما مذاکره حمید سجادی وزیر ورزش با چند گزینه از جمله رضا درویش و مهرعلی باران چشمه نشان داد موضع وزارتخانه چیز دیگری است.

ماجرای تغییر هیات مدیره پرسپولیس و معین مدیرعامل نو چه بود؟

در هفته گذشته خبرهایی از ایجاد تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس و حضور افرادی چون بیژن ذوالفقارنسب، محمد پنجعلی، رضا درویش و مهرعلی باران چشمه مطرح شد.

امروز حمید سجادی بدون نام بردن از این افراد تایید کرد که قرار بوده تغییراتی در هیات مدیره پرسپولیس ایجاد گردد اما این موضوع ظاهرا منتفی شده و کار همچنان با صدری جلو خواهد رفت.

وزیر ورزش امروز در حاشیه مسابقات انتخابی تیروکمان دانشجویان در جمع خبرنگاران گفت: در حال آنالیز هستیم و با مشورت با سرپرست باشگاه کار را پیش می بریم. هفته قبل قرار بود یکی، دو نفر به هیات مدیره پرسپولیس اضافه و یکی، دو نفر هم کم بشوند تا هیات مدیره تقویت گردد.

سجادی ادامه داد: قرار بود این اعضای هیات مدیره تصمیم بگیرند که سرپرست باشگاه به کارش ادامه بدهد و یا سرپرست و مدیرعامل نو انتخاب گردد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید نمود: در حال حاضر با صدری و همکاری هیات مدیره پرسپولیس کار را جلو می بریم و مسئله ای هم نیست. هر روز با صدری در تماس هستم و دو شب پیش هم جلسه مفصلی در دفتر ما برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10270

به "ماجرای تغییر هیات مدیره پرسپولیس و معین مدیرعامل نو چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تغییر هیات مدیره پرسپولیس و معین مدیرعامل نو چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید