لیونل مسی در تیزر جشنواره ریاض

به گزارش هیو بلاگ، عربستان سعودی میخواهد تا برگزاری دو برنامه گسترده در ریاض و طنطورا، رونق را به بازار گردشگری این کشور برگرداند.

لیونل مسی در تیزر جشنواره ریاض

به گزارش خبرنگاران، به تازگی جزئیات جشنواره پنج ماهه تفریح و فرهنگی در ریاض عربستان اعلام شد تا گردشگران با بهره گیری از آب وهوای مساعد پاییزی و زمستانی در عربستان برای چند ماه پیش رو برنامه ریزی نمایند.

رویداد های سرگرم نماینده ای از 20 اکتبر در عربستان به میزبانی شهر ریاض شروع می گردد و تا مارس 2022 ادامه خواهد داشت، روز دوشنبه جرئیات مربوط به این جشنواره به وسیله مقامات اعلام شد.

این جشنواره پنج ماهه بیش از 7000 رویداد شامل همه چیز هست؛ از موسیقی، هنر و تئاتر گرفته تا غذا و رویداد های ورزشی.

ترکی آل شیخ، رئیس این جشنواره موسم ریاض گفت که این رویداد با یک برنامه گسترده که همه چیز از موسیقی، هنر و تئاتر گرفته تا غذا و رویداد های ورزشی را پوشش می دهد، دنیا را خیره خواهد نمود.

دوستداران موسیقی می توانند از اجرای 70 هنرمند منطقه ای و شش گروه بین المللی لذت ببرند. بعلاوه 18 نمایش عربی علاوه بر شش نمایش خارجی هم روی صحنه خواهند رفت.

الشیخ بعلاوه اظهار داشت که یک رویداد کُشتی بخشی از فصل ریاض خواهد بود. درحالی که او نامی از این نمایش نبرد، اما قبلاً اعلام شده بود که Crown Jewel، رویداد دیدنی کُشتی WWE روز یکشنبه 31 اکتبر در استادیوم بین المللی ملک فهد ریاض برگزار خواهد شد.

بعلاوه برگزاری چندین مسابقه فوتبال هم در این جشنواره در نظر گرفته شده است. برای برگزاری برنامه آشپزی 200 رستوران و 70 کافه قرار است در جشنواره شرکت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9498

به "لیونل مسی در تیزر جشنواره ریاض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی در تیزر جشنواره ریاض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید