لیست خروج کالدرون ؛ستاره ای که فکرش را هم نمی کنید

به گزارش هیو بلاگ، پیش از این حدس هایی در خصوص این لیست شده بود و از حسین ماهینی و امید عالیشاه دو کاپیتان پرسپولیس به عنوان خروجی های این تیم در نیم فصل نام برده شده بود اما بازیکن مورد نظر کسی است که حضورش در لیست قطعا باعث شگفتی طرفداران این تیم خواهد شد.

لیست خروج کالدرون ؛ستاره ای که فکرش را هم نمی کنید

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس روز آدینه بازی معوقه خود با نساجی قائم شهر را برگزار خواهد نمود و بعد از آن تعطیلات نیم فصل برای این تیم هم فرا خواهد رسید. با این حال طبق گفته باشگاه قرار است بعد از این بازی لیست خروج نیم فصل پرسپولیس اعلام گردد.

پیش از این برآورد هایی در خصوص این لیست شده بود و از حسین ماهینی و امید عالیشاه دو کاپیتان پرسپولیس به عنوان خروجی های این تیم در نیم فصل نام برده شده بود. لیستی که البته در آن امیر روستایی و آدام همتی دو بازیکن جوان این تیم نیز حضور خواهند داشت. حتی طی چند روز اخیر عنوان شد سیامک نعمتی هم به دنبال دریافت رضاینامه از باشگاه است. موضوعی که البته کالدرون با آن مخالفت نموده بود. با این حال با توجه به خبرهایی که از درون باشگاه پرسپولیس می رسد، کالدرون مانند ابتدای فصل قرار است با لیستی خروجی که اعلام خواهد نمود دوباره موجب شگفتی طرفداران گردد.

مربی آرژانتینی که در ابتدای فصل نام سروش رفیعی و شایان مصلح را در لیست خروج پرسپولیس قرار داده بود در نیم فصل احتمالا نام یک ستاره دیگر را در لیست خروج خود قرار خواهد داد. بازیکنی که مدیران پرسپولیس مدتی است با توجه به اعلام نظر کالدرون در کوشش هستند تا این مربی را از تصمیم خود منصرف نمایند و البته تا اینجای کار در این راه چندان پیروز نبوده اند.

باید دید کالدرون که در همین مدت کوتاه حضورش در فوتبال ایران نشان داده در خصوص مسائل فنی به هیچ عنوان از مواضع خود کوتاه نمی آید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. گفته می گردد باشگاه در صورت اصرار کالدرون در نظر دارد تا این بازیکن را به شکل قرضی به یک تیم داخلی منتقل کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1210

به "لیست خروج کالدرون ؛ستاره ای که فکرش را هم نمی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خروج کالدرون ؛ستاره ای که فکرش را هم نمی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید