لغو اعزام تیم فوتبال 7 نفره به مسابقات جهانی یک تصمیم عجولانه بود

به گزارش هیو بلاگ، بیژن ذوالفقارنسب در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به لغو به اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به مسابقات قهرمانی دنیا گفت: این تصمیم در حالی گرفته شده که پیش از این مصوب شده بود تیم ملی فوتبال هفت نفره در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت داشته باشد و به همین علت برای اعزام این تیم برنامه ریزی داشتیم و حتی اردوهایی هم برگزار کردیم. در میانه راه اما موضع خود را تغییر دادند.

لغو اعزام تیم فوتبال 7 نفره به مسابقات جهانی یک تصمیم عجولانه بود

وی در خصوص اینکه لغو اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره بر اساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون جانبازان و معلولان اجرا شده است، اعلام نمود: این اطمینان را داریم که ریاست فدراسیون، مدیری مسئولیت پذیر است و نسب به ناکامی ها و پیروزی ها در رشته های مختلف توجه لازم را دارند اما این تصمیمات باید بر اساس شرایط تیم ها و رشته ها اتخاذ گردد. به هر حال فوتبال هفت نفره شانس مدال آوری بالایی دارد و این را در میادین مختلف ثابت نموده است.

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره تاکید نمود: تصمیمی که برای لغو اعزام تیم ملی به مسابقات دنیای گرفته شده، عجولانه بوده است. با توجه به پیشینه تیم ملی فوتبال هفت نفره و سطح مسابقات قهرمانی دنیا به نظر می رسد این تصمیم خیلی پخته نباشد. بهتر است یک بازنگری در آن صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا انجمن فوتبال هفت نفره نسبت به تصمیم اتخاذ شده اعتراضی مطرح نموده است؟، گفت: بحث اعتراض نیست، به نظر باید موضوع برای هیات رئیسه فدراسیون بیشتر شرح داده گردد تا در جریان شرایط تیم ملی فوتبال نفره و مسابقاتی که در پیش است، بیشتر قرار بگیرند. در کل این موضوع باید بازنگری گردد.

ذوالفقارنسب با یادآوری اینکه مسابقات قهرمانی دنیا اردیبهشت ماه سال آینده در اسپانیا برگزار می گردد، توضیح داد: هنوز تا این رقابت ها فاصله زیادی به جای مانده و در صورت تغییر تصمیم اتخاذ شده، برای ادامه فرایند آماده سازی فرصت کافی داریم. فقط امیدواریم به موقع این اقدام انجام گردد.

موضوع لغو اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به مسئولان دنیای این رشته اطلاع رسانی شده است؟ چون در این صورت بازگشت به مسابقات با مشکل روبرو می گردد؟ رئیس انجمن فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش گفت: اطلاعی ندارم اما بعید می دانم که این اقدام اجرا شده باشد.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی دنیا اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی اسپانیا و در شهر بارسلون برگزار می گردد.

تیم ملی ایران که رنکینگ دوم دنیا را در اختیار دارد یکی از 16 تیم برتر دنیا است که سهمیه حضور در این رقابت ها را در اختیار داشت با این حال اعزام این تیم لغو شده است.

هیات رئیسه فدراسیون جانبازان طبق مصوبه خود مبنی بر اولویت اعزام با بازی های پاراآسیایی 2022 چین و بازی های پارالمپیک 2024 فرانسه این تصمیم را گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10114

به "لغو اعزام تیم فوتبال 7 نفره به مسابقات جهانی یک تصمیم عجولانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو اعزام تیم فوتبال 7 نفره به مسابقات جهانی یک تصمیم عجولانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید