لزوم تهیه پیوست فرهنگی و رسانه ای در حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش هیو بلاگ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای هر اقدام و عملی در حوزه فناوری اطلاعات، تهیه پیوست فرهنگی و رسانه ای الزامی است تا افکار عمومی را قانع کردن کند.

لزوم تهیه پیوست فرهنگی و رسانه ای در حوزه فناوری اطلاعات

عیسی زارع پور در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه، علی اصغر انصاری را به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی و مهدی سالم را به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای معرفی کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه گفت: فناوری اطلاعات یک فناوری اجتماعی است و باید نگاه فرهنگی و رسانه ای با طرح های توسعه این حوزه آمیخته باشد.

وی با اشاره به اینکه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات باید مغز متفکر برای بخش ICT کشور باشد، اضافه نمود: تصمیمات و برنامه ریزی های صورت گرفته در این معاونت نه تنها در ستاد، شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات، بلکه در بخش فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور نیز باید تاثیرگذار باشد.

زارع پور توضیح داد: این برنامه ها باید در جهت اهداف کلان کشور که محور آن شبکه ملی اطلاعات است قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم دست یابی به اهداف و راهبردهای این حوزه، ادامه داد: این معاونت باید چشم بیدار وزارت ارتباطات باشد و شرایط ICT کشور را با شاخص های قابل سنجش، لحظه به لحظه رصد کند.

بر اساس این گزارش، در سرانجام این جلسه وزیر ارتباطات از فرهاد معارفی معاون سابق برنامه ریزی و نظارت راهبردی و مهدی کریمی مجری و دبیر سابق شبکه ملی اطلاعات در وزارت ارتباطات تقدیر کرد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9635

به "لزوم تهیه پیوست فرهنگی و رسانه ای در حوزه فناوری اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تهیه پیوست فرهنگی و رسانه ای در حوزه فناوری اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید