فرودگاه هیترو، اپلیکیشن جدیدی برای مسافران با اختلال بینایی راه اندازی می نماید

به گزارش هیو بلاگ، فرودگاه هیترو، اپلیکیشن جدیدی برای مسافران با اختلال بینایی راه اندازی خواهد نمود که نیازهای این گروه از مسافران را رفع می نماید و حس استقلال بیشتری برای آن ها به ارمغان می آورد.

فرودگاه هیترو، اپلیکیشن جدیدی برای مسافران با اختلال بینایی راه اندازی می نماید

مسافران با اختلال بینایی از روز دوشنبه (سوم دسامبر) می توانند به وسیله اپلیکیشن آیرا (Aira app) به یاری خاص و مورد احتیاجشان دسترسی داشته باشند. استفاده از این اپلیکیشن و شبکه به کار رفته در آن، به مسافران استقلال بیشتری در طول سفر خود در فرودگاه هیترو می دهد. در واقع این برنامه بخشی از سرمایه گذاری چند میلیون پوندی فرودگاه برای بهبود شرایط مسافرت همه مسافران فارغ از احتیاجها و احتیاجات آن ها است.

این اپلیکیشن به صورت رایگان مسافران را مستقیما به اپراتوری حرفه ای و آموزش دیده متصل می نماید تا درباره تردد در این فرودگاه اطلاعات گرفته و برای پیدا کردن مکان های خاص نظیر گیت ها، امکانات یاری ویژه، فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها از او یاری بگیرند. مسافران می توانند این برنامه را روی موبایل های خود دانلود نمایند و به محض ورود به فرودگاه هیترو در صورت احتیاج از یاری اپراتور استفاده نمایند.

مسافران بعلاوه می توانند به وسیله ایرلاین خود، یاری ویژه را از پیش رزرو نموده و به طور همزمان اطلاعات مورد احتیاجشان را در این برنامه جستجو نمایند. تعداد درخواست مسافران برای یاری ویژه در فرودگاه هیترو حدودا هر سال با افزایش 8 درصدی روبرو بوده، به طوری که فقط در سال 2017 تعداد درخواست ها معادل یک میلیون برآورد شده است.

فرودگاه هیترو در پی تغییر خدمات این اپلیکیشن برای این مسافران است که با سرمایه گذاری بالغ بر 23 میلیون پوند در قالب یک قرارداد با شریک ویژه اش، OmniServ خواهد بود. این طرح های نو با بازخوردهایی از جانب مسافران و راهنماها از گروه مشاور دسترسی پذیری هیترو همراه بوده است.

ریاست این گروه مشاوره حامی حقوق معلولان برعهده روبرتو کاستیگلیونی است و این گروه به فرودگاه هیترو یاری می نماید تا هدفش برای تبدیل شدن به صنعتی پیشرو در زمینه دسترسی پذیری و جامعیت را محقق کند. راه اندازی اپلیکیشن آیرا در فرودگاه هیترو همزمان با روز جهانی معلولان انجام می گردد. این روز نخستین بار به وسیله سازمان ملل متحد در سال 1992 معرفی گردید و امروزه به عنوان روزی شناخته می گردد که هدفش توانمندسازی و گرامی داشت بیش از یک میلیارد انسان در جهان است که دارای نوعی معلولیت پیدا یا پنهان هستند. جاناتان کوئن، مدیر روابط و خدمات مشتری در فرودگاه هیترو می گوید:

در حال تبدیل خدمات یاری رسانی به مسافران و توانمندسازی آن ها به عنوان یک فرد مستقل (تا جاییکه امکان دارد) در طول سفر در فرودگاه هیترو هستیم. در حال حاضر مبلغ 23 میلیون پوند برای یک قرارداد به روزرسانی با شریک ویژه مان، OmniServ و بعلاوه معرفی تجهیزات، آموزش و تکنولوژی نو برای یاری به بهبود خدمات، سرمایه گذاری نموده ایم. اپلیکیشن آیرا یک قدم فراتر رفته است و تجربه سفر بهتری را برای 6000 مسافر در هر سال ارائه خواهد نمود که باعث ایجاد حس استقلال و آمادگی بیشتر هنگام سفر در فرودگاه هیترو می گردد.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10687

به "فرودگاه هیترو، اپلیکیشن جدیدی برای مسافران با اختلال بینایی راه اندازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه هیترو، اپلیکیشن جدیدی برای مسافران با اختلال بینایی راه اندازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید