فرهادیان: تیم ملی با 8 تکواندوکار در پیکارهای بلغارستان حاضر می شود، حضور دختران در ترکیه و صربستان قطعی شد

به گزارش هیو بلاگ، رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: تیم ملی با هشت هوگوپوش در تورنمنت بلغارستان شرکت نموده و بعد از آن نیز تمرینات مشترکی را در وارنا پیگیری می نماید.

فرهادیان: تیم ملی با 8 تکواندوکار در پیکارهای بلغارستان حاضر می شود، حضور دختران در ترکیه و صربستان قطعی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم های ملی با بیان برنامه های پیش روی ملی پوشان تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور، حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی و سعید رجبی در تورنمنت بلغارستان حضور پیدا می نماید و بعد از آن به مدت هشت روز در وارنا تمرینات مشترکی را با ملی پوشان بلغارستان و دو تیم اروپایی دیگر پشت سر می گذارد.

وی اضافه کرد: ملی پوشان تکواندو روز 14 اسفند ماه ایران را به مقصد بلغارستان ترک می نمایند و در نهایت 26 اسفند ماه به کشور بازمی گردند.

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو در ادامه گفت: دختران تکواندو نیز برای حضور در تورنمنت ترکیه که از تاریخ 20 تا 22 اسفندماه برگزار می گردد، راهی این کشور می شوند و 23 اسفند نیز به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم صربستان به این کشور می فرایند و چهارم فروردین ماه به ایران برمی گردند.

فرهادیان با اشاره به ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان در تورنمنت ترکیه گفت: مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در این دوره از رقابت ها شرکت خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7189

به "فرهادیان: تیم ملی با 8 تکواندوکار در پیکارهای بلغارستان حاضر می شود، حضور دختران در ترکیه و صربستان قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادیان: تیم ملی با 8 تکواندوکار در پیکارهای بلغارستان حاضر می شود، حضور دختران در ترکیه و صربستان قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید