فاتحان، دزد خودرو را پشیمان می نماید!

به گزارش هیو بلاگ، در سال های اخیر به دلیل افزایش چشمگیر قیمت خودرو، متأسفانه با فرایند افزایشی سرقت خودرو و تجهیزات خودرویی روبه رو هستیم.

فاتحان، دزد خودرو را پشیمان می نماید!

این شرایط باعث شده است مبحث امنیت خودرو مجددا اهمیت بسیاری پیدا کند و مالکان خودروها اقدام به نصب دستگاه های دزدگیر پیشرفته و جدید روی خودروهایشان نمایند؛ اما به غیر از دستگاه دزدگیر که به نوعی سیستم پیشگیرانه محسوب می گردد و با ایجاد سروصدای محیطی، در جلوگیری از دزدیده شدن خودرو نقش دارد، در حال حاضر سیستم های ردیابی و ضدسرقت خودرو نیز به بازار عرضه شده است که به دلیل ویژگی های بیشتری که نسبت به دزدگیرها دارند و همچنین نقش آنها در کنترل خودرو از فواصل دور، مورد توجه بسیاری از مالکان خودروها قرار گرفته اند.

در این سیستم علاوه بر امکان موقعیت یابی خودرو به صورت آنلاین، مالک می تواند از راه دور درهای خودرو را قفل یا حتی موتور ماشین را خاموش کند. در این حالت دزدها دیگر توانایی روشن کردن مجدد خودرو را نخواهند داشت و مجبور به ترک آن می شوند.

شرکت فاتحان سپهر جم که فراورینماینده ماژول های سخت افزاری و همچنین نرم افزارهای مورد احتیاج در سامانه ردیابی خودرو است و سامانه اختصاصی آنها فاتحان نام دارد، از شرکت های قدیمی و خوشنام این حوزه به شمار می آید.

علی استکی، موسس و مدیرعامل شرکت فاتحان سپهر جم و همچنین بنیان گذار سامانه ردیابی خودروی فاتحان به جام جم می گوید: این شرکت از سال 86 فعالیتش را در حوزه ساماندهی مدیریت حمل ونقل آغاز نموده است و پس از صرف زمانی در حدود دو سال، برای طراحی و ساخت نمونه اولیه از سیستم ردیابی و ضدسرقت فاتحان، در سال 89 شرکت را به صورت رسمی ثبت کردیم. مجموعه فاتحان که یکی از اولین شرکت هایی بود که در این حوزه آغاز به کار کرد، پیروز شد عظیم ترین قرارداد آن موقع را با شهرداری شیراز منعقد کند و تجهیز تمام ماشین های خدمات موتوری در این شهر را برعهده بگیرد و آنها را به سامانه ردیابی فاتحان مجهز کند.

مشتریان سامانه ردیابی فاتحان

مدیرعامل شرکت فاتحان سپهر جم، در مورد دسته بندی مشتریانش به جام جم می گوید: در سال 95 تصمیم گرفتیم مشتریان مان را به دو دسته مشتریان شخصی و سازمانی تقسیم کنیم تا بتوانیم فرایند خدمات رسانی به آنها را بهتر انجام دهیم و با تشخیص به موقع احتیاجهای بازار، عملکردمان را بهبود ببخشیم. در قسمت خودروهای شخصی، مهم ترین موضوع همان دزدیده شدن خودرو بود، زیرا انواع سیستم های بازدارنده مانند دستگاه دزدگیر، قفل فرمان یا پدال، سوئیچ مخفی و ... به دلیل ماهیت پیشگیرانه ای که دارند، جوابگوی تمام احتیاجهای کاربران نبودند؛ بنابراین ما با طراحی و فراوری سامانه ردیابی فاتحان، تصمیم گرفتیم تحولی در این حوزه ایجاد کنیم. سیستم های ردیابی و ضدسرقت خودرو، ویژگی های بسیار کاربردی و موثری در هنگام دزدیده شدن خودرو ارائه می دهند؛ این سامانه ها به مالکان خودروهای شخصی امکان می دهند که از فاصله بسیار دور، توانایی خاموش کردن خودرویشان را داشته باشند و هر لحظه بتوانند موقعیت مکانی خودرو را مشاهده نمایند. در کنار این موارد، مالک خودرو هشدارهایی مبنی بر حمل خودرو از طریق جرثقیل، به سرقت رفتن باتری خودرو، وارد شدن ضربه به خودرو و ... را نیز بر روی تلفن همراهش دریافت می نماید.

استکی در ادامه می گوید: بخش دیگری از خدمات ما مربوط به مشتریان سازمانی می گردد؛ این دسته از مشتریان ما اغلب شرکت ها، کارخانجات و سازمان های خصوصی یا دولتی هستند که تعداد زیادی از خودروها را در قسمت پخش محصولات شان دارند و احتیاج به دریافت خدماتی در حوزه مدیریت ناوگان دارند. در چنین شرایطی که تعداد خودروهای موجود در ناوگان پخش یک مجموعه زیاد است، معمولا یکی از عظیم ترین دغدغه های مدیران، آگاهی یافتن از موقعیت مکانی هریک از خودروها و همچنین اطلاع از تعهد رانندگان به انجام وظایف شان است. در سیستم مدیریت ناوگان فاتحان، علاوه بر برطرف این گونه نگرانی ها، خدمات کاربردی دیگری نیز ارائه می گردد که مربوط به بحث تعمیرات و نگهداری خودروهاست؛ سامانه فاتحان این امکان را دارد که موعد انجام سرویس های دوره ای برای هر کدام از خودروهای موجود در ناوگان یک شرکت را از قبل اطلاع دهد تا به این وسیله صرفه جویی مناسبی در هزینه های آن شرکت صورت گیرد.

ویژگی ها و دستاوردها

استکی درباره دانش بنیان شدن سامانه ردیابی فاتحان، می گوید: ما در سال 97 پیروز شدیم سامانه ردیابی فاتحان را به عنوان یک محصول دانش بنیان معرفی و مجوزهای لازم در این خصوص را از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کنیم. علاوه بر اخذ گواهی دانش بنیانی، مجوزهای دیگری که مورد احتیاجمان بوده را از نهادهای مرتبط، مانند نظام صنفی رایانه ای، سندیکای الکترونیک و همچنین سندیکای شرکت های مکان یابی رادیویی، کسب نموده ایم. وی می افزاید: در چند سال ابتدایی فعالیت ما، باور این موضوع که می گردد خودرو را از فاصله چندهزار کیلومتری پایش کرد و مثلا متوجه شد خودرو با چه سرعت و در کدام جهت درحال حرکت است، برای بسیاری از مردم غیرقابل باور بود. اما خوشبختانه در سال های اخیر و با ظهور فناوری های نوین در جنبه های مختلف زندگی، دیگر این موضوع چندان عجیب به نظر نمی رسد و برای عموم جامعه باورپذیر شده است. به دلیل همین شرایط است که شرکت فاتحان پیروز شده با طیف وسیعی از عظیم ترین و قدرتمندترین شرکت هایی که در زمینه هایی مانند صنایع غذایی، صنایع دارویی، حمل ونقل و ... فعالیت می نمایند، قرارداد همکاری امضا کند که در صورت تمایل اسامی این مشتریان عظیم برای خریداران قابل ارائه است.

چشم انداز شرکت فاتحان سپهر جم

موسس این شرکت درباره نقشه راهی که برای ادامه راستا مجموعه فاتحان ترسیم شده است، می گوید: سمت وسوی برنامه های ما برای آینده را دو بخش عمده مشخص می نمایند؛ یکی از این قسمت ها، گسترش بازار در داخل کشور است و دیگری ورود به بازارهای بین المللی خواهد بود. در بخش داخلی، هدف اصلی ما گسترش شبکه فروش و خدمات در سراسر کشور است. امیدواریم که با تکیه بر حُسن شهرتی که طی سال های فعالیت مان به دست آورده ایم و همچنین تبلیغاتی که در این زمینه انجام خواهیم داد، بتوانیم در سراسر ایران نمایندگی های خدمات و فروش مان را دایر کنیم.

او در ادامه تصریح می نماید: در بخش صادرات و ورود به بازارهای خارجی نیز تا به امروز جلساتی را برگزار نموده ایم و اهداف عمده ما در بخش کشورهای همسایه، بر روی افغانستان و عراق تمرکز خواهد داشت و در بخش کشورهای اروپایی نیز مشخصا به دنبال ایجاد زیرساخت ها و مقدمات کار، برای آغاز روابط تجاری با آلمان هستیم.

مزایای رقابتی سامانه ردیابی فاتحان

به گفته بنیان گذار شرکت فاتحان، یکی از اصلی ترین ویژگی های رقابتی این مجموعه، سابقه زیادی است که در این حوزه دارند؛ علاوه براین، یکی از ایده های خلاقانه ای که شرکت فاتحان در جهت تکمیل و بهینه سازی نرم افزارش به کار گرفته است، شخصی سازی نرم افزار برای شرکت ها و سازمان های مختلف، به صورت کاملا رایگان بوده است.

استکی در این خصوص اظهار می نماید: ما با توجه به سابقه زیادی که در این زمینه داریم، در طول این سال ها با شرکت ها و کارخانه های بسیاری آشنا شده ایم و ضمناً این آشنایی، پس از چند ماه استفاده آنها از محصولات مان، کوشش نموده ایم نظرشان را درخصوص ایرادهای نرم افزار جویا شویم و حتی بازخوردهایی از طرف آنها به عنوان پیشنهاد دریافت کنیم. به عنوان نمونه از شرکتی خواسته ایم پیشنهاداتش را برای تکمیل کردن نرم افزار در جهت سازگاری هرچه بیشتر با کسب وکار این شرکت، به ما اعلام کند و ما نیز این تغییرات را به طور رایگان در نرم افزارمان اعمال نموده ایم. این کار به مرور زمان، باعث کامل ترشدن نرم افزار شده است و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان ما را نیز در پی داشته است؛ به همین دلیل می توان گفت درحال حاضر، فاتحان یکی از قدرتمندترین و کامل ترین نرم افزارهای موجود در حوزه ساماندهی مدیریت حمل ونقل در سطح کشور است. استکی در ادامه عنوان می نماید: تمایل بیشتر کاربران داخلی در این حوزه، به سمت استفاده از اپلیکیشن های ایرانی است، زیرا علاوه بر بومی بودن طراحی و استفاده از زبان فارسی، امکان پشتیبانی برای محصولات ایرانی وجود دارد که نکته بسیار مهمی در مبحث نرم افزارهاست. به همین دلایل است که اکنون کیفیت و کارآیی سامانه ردیابی فاتحان را با نمونه های مشابه خارجی مقایسه می نمایند، درحالی که قیمت تجهیزات و نرم افزارهای ما حدود یک دهم محصولات خارجی است.

راستاهای ارتباط با شرکت فاتحان سپهر جم

سایت: www.fatehangps.com

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: fatehangps@

تلفن همراه: 09027759747

تلفن ثابت: 03137759747

آدرس: اصفهان، خیابان سهروردی، مجتمع اسپادانا، طبقه 5، واحد 5

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8431

به "فاتحان، دزد خودرو را پشیمان می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاتحان، دزد خودرو را پشیمان می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید