غیبت دانشجویان ساکن در شهر های درگیر ویروس موجه شد

به گزارش هیو بلاگ، معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه متناسب با شرایط در خصوص تعطیلی دانشگاه تصمیم خواهیم گرفت، گفت: غیبت دانشجویان ساکن در شهر های درگیر ویروس موجه شد.

غیبت دانشجویان ساکن در شهر های درگیر ویروس موجه شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سعید حبیبا درباره تمهیدات پیش بینی شده در راستای مقابله با ویروس کرونا در این دانشگاه اظهار کرد: دستورالعمل ویژه ای در راستای مقابله با این ویروس به تمامی سلف سرویس ها ارسال کردیم و در آن بر رعایت بهداشت و استفاده از مواد ضدعفونی کننده تاکید شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اضافه نمود: همچنین تاکید کرده ایم، دانشکده ها و دانشجویان موارد مشکوک را گزارش دهند تا در صورت نیاز افراد به بیمارستان منتقل شوند.

وی با اعلام اینکه غیبت دانشجویانی که ساکن شهر های درگیر ویروس هستند، موجه است، شرح داد: یکی دیگر از اقدامات مربوطه، توزیع مواد ضدعفونی کننده و ژل بهداشتی در خوابگاه های دانشگاه تهران است؛ همچنین بنر هایی که محتوای آن مربوط به راه های پیشگیری از ویروس کروناست، در محیط دانشگاه و دانشکده ها نصب شده است.

حبیبا ضمن بیان این مطلب که در حال حاضر جلسه ای برای اتخاذ تصمیمات مرتبط با پیشگیری از این ویروس برگزار شده است، گفت: در ارتباط با تعطیلی دانشگاه در حال تصمیم گیری هستیم که فعلا به نتیجه ای نرسیده ایم؛ لحظه به لحظه شرایط موجود را رصد می کنیم و متناسب با شرایط، نسبت به تعطیلی دانشگاه تصمیم خواهیم گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2047

به "غیبت دانشجویان ساکن در شهر های درگیر ویروس موجه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت دانشجویان ساکن در شهر های درگیر ویروس موجه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید