عبدی: امیدوارم قهرمان آسیا شویم

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم نوجوانان ایران بعد از صعود تیمش به دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد بتواند با این تیم قهرمان آسیا گردد.

عبدی: امیدوارم قهرمان آسیا شویم

حسین عبدی بعد از پیروزی 11 بر یک تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل هنگ کنگ و صعود مقتدرانه شاگردانش به مرحله نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا، گفت: این تورنمنت را با کسب مقام اول تمام کردیم و امروز هم توانستیم با گل های زیادی به پیروزی برسیم. در ابتدای مسابقات شناخت چندانی از لائوس نداشتیم، ولی قرقیزستان را می شناختیم و هنگ کنگ راه هم در جریان بازی ها شناختیم.

وی در ادامه اضافه نمود: در بازی امروز باید بازی جوانمردانه را رعایت می کردیم، چون در روند صعود بعضی از تیم ها می توانست تأثیرگذار باشد. برای همین با تمام قدرت وارد میدان شدیم. همه بازیکنان مان را به غیر از دو دروازه بان در این مسابقات بازی دادیم و حالا باید برای مرحله نهایی مسابقات خود را آماده کنیم. از فردا باید تمرینات مان را برای دور نهایی شروع کنیم و فدراسیون هم باید برنامه ریزی و یاری کند تا با تمرینات و بازی های تدارکاتی مناسب وارد مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران اضافه نمود: همه تیم های آسیا را دیده ام و اگر با آن ها بازی کنیم می توانیم سطح مان را بالا ببریم. امیدوارم بتوانیم در آسیا قهرمان شویم. در این مرحله، چون فقط یک تیم از گروهش صعود می کرد، کار کمی استرس داشت، ولی در مرحله نهایی دنبال این هستیم که در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم و بتوانیم در ادامه به فینال راه پیدا کنیم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 12193

به "عبدی: امیدوارم قهرمان آسیا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: امیدوارم قهرمان آسیا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید