صدور مجوز عبور زائران اربعین صحت ندارد ، ممنوعیت تردد در مرزهای چهارگانه

به گزارش هیو بلاگ، جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: صدور مجوز عبور زائران اربعین صحت ندارد و 4 مرز خسروی، مهران، شلمچه و چذابه مسدود هستند.

صدور مجوز عبور زائران اربعین صحت ندارد ، ممنوعیت تردد در مرزهای چهارگانه

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه صدور مجوز عبور زائران اربعین صحت ندارد، اظهار کرد: اقدامات ما بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کروناست و آخرین ابلاغیه ای که به ما داده شده ، مبنی بر ممنوعیت تردد در مرز های چهارگانه بوده است.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه هر 4 مرز خسروی، مهران، شلمچه و چذابه مسدود هستند، گفت: در مرزها هیچ ترددی انجام نمی گردد و هیچ گونه ارائه خدماتی صورت نمی گیرد و توصیه اکید ما این است که هموطنان به هیچ عنوان به سمت مرز های چهارگانه حرکت نکنند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا بیان نمود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز موظف شده که به هیچ عنوان صورت شرایط هیچ مسافری را از هیچ نقطه کشور به سمت مرز های چهارگانه صادر نکند، لذا هیچ وسیله نقلیه ای حق تردد در مرز های چهارگانه را ندارد.

سردار حسینی درباره تردد خودروهای حامل سوخت، اعلام نمود: خودروهای حامل سوخت به تعداد محدود، تردد جزئی و کم رنگی در مرز ها دارند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5513

به "صدور مجوز عبور زائران اربعین صحت ندارد ، ممنوعیت تردد در مرزهای چهارگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز عبور زائران اربعین صحت ندارد ، ممنوعیت تردد در مرزهای چهارگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید