شهادت مدیران فیس بوک، گوگل، توئیتر در خصوص نشر اطلاعات کذب

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، مارک زاکربرگ، جک دورسی و ساندار پیچای در تاریخ 25 مارس در جمع اعضای کمیته بازرگانی و انرژی کنگره آمریکا حاضر شده و در خصوص نحوه گردش اطلاعات غلط و آزاردهنده به وسیله پلتفرم های خود شرحاتی ارائه نموده و به خصوص این فرایند را در ارتباط با موضوعاتی همچون واکسن های کرونا و انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا شرح خواهند داد.

شهادت مدیران فیس بوک، گوگل، توئیتر در خصوص نشر اطلاعات کذب

بر اساس بیانیه کمیته یادشده گوگل، فیس بوک و توئیتر به ابزاری برای دروغ پراکنی در خصوص واکسن های کرونا و نیز طرح ادعاهای متعدد در خصوص تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مبدل شده اند و اجازه داده اند تا این دروغ ها منتشر شوند و بحران های ملی در آمریکا در این زمینه تشدید گردد. این امر پیامدهای بدی برای بهداشت ملی و ایمنی مردم آمریکا داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف از برگزاری این جلسه استماع، مسئول نگهداشتن پلتفرم های آنلاین در جهت مقابله با نشر فزاینده اخبار دروغین و کذب است. کوشش این پلتفرم ها برای وضع قوانین مؤثر داخلی در این زمینه به شکست انجامیده و ما باید برای تغییر انگیزه های آنها برای حل این مشکل یاری کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7296

به "شهادت مدیران فیس بوک، گوگل، توئیتر در خصوص نشر اطلاعات کذب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهادت مدیران فیس بوک، گوگل، توئیتر در خصوص نشر اطلاعات کذب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید