شریعتی: نامه تاجگردون به هیئت رئیسه مبنی بر عدم رای گیری اعتبارنامه در صحن ، تصویب و رد اعتبارنامه در مجلس نفی کار شورای نگهبان نیست

به گزارش هیو بلاگ، کننده مردم تهران در مجلس گفت: دیروز متوجه شدیم که آقای تاجگردون نامه ای به هیئت رئیسه مجلس نوشتند و در آنجا مفصل خواسته اند که رای گیری نشود، اما در آنجا باز به صورت خلاف واقع نوشته است که من در تمام مراجع چهارگانه و تمام مراحل تایید صلاحیت، صلاحیتم تایید شده و چرا دوستان پافشاری می کنند؟

شریعتی: نامه تاجگردون به هیئت رئیسه مبنی بر عدم رای گیری اعتبارنامه در صحن ، تصویب و رد اعتبارنامه در مجلس نفی کار شورای نگهبان نیست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، مالک شریعتی کننده تهران در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، گفت: محور اول این قضایا وصیت حضرت امام خمینی (ره) است، امام وقتی وصیت می کنند یعنی مجموعه نقاطی از جمع بندی عمر، مبارزات و انقلاب را برای آیندگان به وصیت گذاشتند که عناوین مختلفی دارد و هر کدام از آن ها از یک درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تصویب و رد اعتبارنامه در مجلس نفی کار شورای نگهبان نیست؛ در هر مرحله ای هر شخص وظیفه ای برای انجام دارد. پس وقتی یک فرد کننده می شود که از همه این ورودی ها و دروازه ها عبور کرده باشد؛ بنابراین هیچ تعرضی به کار شورای نگهبان وجود ندارد.

کننده تهران با بیان اینکه باید از جایگاه رفیع شورای نگهبان دفاع کرد، گفت: باید توجه داشته باشیم که این ها ورودی های مختلف است و ممکن است کسی از یک ورودی به هر دلیلی رد شود و وظیفه ورودی بعدی این است که جلوی آن را بگیرد.

شریعتی شرح داد: دیروز متوجه شدیم که آقای تاجگردون نامه ای به هیئت رئیسه مجلس نوشتند و در آنجا مفصل خواسته اند که رای گیری نشود، اما در آنجا باز به صورت خلاف واقع نوشته است که من در تمام مراجع چهارگانه و تمام مراحل تایید صلاحیت، صلاحیتم تایید شده و چرا دوستان پافشاری می کنند؟

وی اضافه نمود: آقای تاجگردون در هیچ دوره ای در هیئت نظارت شهرستان تایید نشده است. در هیئت نظارت استان تایید نشده است، در مراجع چهارگانه هم همینطور، نامه رسمی وجود دارد که ایشان به شش دلیل صلاحیتش رد شده است.

این کننده مجلس با بیان اینکه این موارد خلاف واقع است که باید در این فرآیند به آن توجه شود، بیان داشت: باید دقت کنیم مجلس مستقل از همه آن ها می تواند ورود کند و اعتبارنامه یک فرد را مورد سوال قرار دهد. بعضی شبهه وارد کردند و پرسیدند که ایشان پرونده ای دارد؟ زیرا فیلم پر کرده است که من در هیچ دادگاهی بررسی نشدم و هیچ دادگاهی من را محکوم نکرده است.

شریعتی در خاتمه گفت: مجلس نیازی به حکم دادگاه ندارد. مگر در مواردی که یک وزیر را استیضاح می کند که موارد متعددی بود و برای مثال فردی تخلفی کرده بود یا مدرک دانشگاهی خلافی را ارائه کرده و پس از ورود مجلس فرد از دولت افتاد آیا این موضوع را دادگاهی بررسی کرده بودند؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4309

به "شریعتی: نامه تاجگردون به هیئت رئیسه مبنی بر عدم رای گیری اعتبارنامه در صحن ، تصویب و رد اعتبارنامه در مجلس نفی کار شورای نگهبان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتی: نامه تاجگردون به هیئت رئیسه مبنی بر عدم رای گیری اعتبارنامه در صحن ، تصویب و رد اعتبارنامه در مجلس نفی کار شورای نگهبان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید