سلب میزبانی از ایران شامل تیم ملی نمی گردد، AFC امروز جلسه ندارد

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگار مهر، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره سلب میزبانی ایران از حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بر خلاف اعلام برخی از رسانه ها، نامه کنفدراسیون آسیا روز آدینه به فدراسیون رسید. نامه به صورت رسمی روز آدینه به دستمان رسید.

سلب میزبانی از ایران شامل تیم ملی نمی گردد، AFC امروز جلسه ندارد

وی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن جلسه ای اضطراری در فدراسیون فوتبال برگزار گردید. در این جلسه مهدی تاج از صندلی نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا هم حضور داشت. نامه ای که از AFC مبنی بر اینکه آیا موافق این تصمیم است به آقای تاج رسیده بود که با اعتراض وی روبرو شد و این نامه همان روز به کنفدراسیون آسیا ارسال شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال یادآور شد: صبح روز شنبه هم جلسه ای با آقای بهاروند و چهار باشگاه برگزار گردید. هر چهار باشگاه، متحد اعتراض خود را نسبت به تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا اعلام کردند. فدراسیون هم بلافاصله صورت جلسه ای که در این نشست به امضای اعضا رسیده بود را به AFC و همچنین نامه ای جداگانه به اینفانتینو رئیس فیفا ارسال کرد. بدون شک حضور پرشور طرفداران ایران اتفاق بسیار بزرگ برای AFC است.

علوی در پاسخ به این سئوال که آیا این اتفاق، میزبانی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی را تحت تاثیر قرار می دهد؟ به برنامه استادیوم تاکید نمود: خیر این موضوع کاملاً متفاوت است. آن مسابقات در کادر فیفا است و لیگ قهرمانان زیر مجموعه AFC.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کوشش این فدراسیون ضایع نشدن حق ایران است، درباره اینکه گفته شده بود امروز یکشنبه نشستی در کنفدراسیون آسیا برای مشخص تکلیف نهایی برگزار می گردد، گفت: امروز، روز تعطیل AFC است و قرار نیست جلسه ای برگزار گردد. امروز روز پایانی اعلام نظر هیات اجرایی AFC درباره موضع کمیته مسابقات است. موضوعی که آنجا جمع بندی گردد، به اطلاع اعضا می رسد. اتفاقی که هفته گذشته و در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رخ داد، با اعلام تضمین امنیتی وزیر ورزش بهانه ای را از سوی برگزار کنندگان نمی پذیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1554

به "سلب میزبانی از ایران شامل تیم ملی نمی گردد، AFC امروز جلسه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلب میزبانی از ایران شامل تیم ملی نمی گردد، AFC امروز جلسه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید