سفری به دنیای جادو، با برترین رمان های فانتزی

به گزارش هیو بلاگ، سفر بر سرزمین عجایب و قدم زدن در دنیای الف های نفرین شده، تجربه ای است که طعم آن را تنها در کتاب های فانتزی می توان چشید. اگر شما هم در پی کتاب های جادویی با عصاره جنگ و خیانت هستید، در ادامه با ما همراه باشید. طی این مطلب با مجذوب کننده ترین رمان های خیالی آشنا شده و به معرفی کتاب های فانتزی می پردازیم.

سفری به دنیای جادو، با برترین رمان های فانتزی

کتاب بادام

اگر علاقه مند به داستان های فانتزی هستید، کتاب بادام می تواند انتخابی شیرین و دوست داشتنی باشد؛ رمانی با داستان آموزنده که از قدرت عشق و دوستی می گوید. کتاب بادام نوشته وون پیونگ سون، در سال 2016 منتشر شد و در همان سال توانست جایزه ادبی جوانان چانگبی را به خود اختصاص دهد. این کتاب که به عنوان یکی از برترین رمان های کره جنوبی به شمار می رود، داستان پسری نوجوان است که از اختلال مغزی رنج می برد. یون جه 16 ساله، از هنگام تولد با اختلالی نادر به نام الکسی تایمیا همراه بوده که نمی تواند هیچ نوع از احساست را درک نموده و بروز دهد.

او که همراه با مادر و مادربزرگش زندگی می نماید، از تفاوت خود با بقیه افراد مطلع بوده و خود را یک هیولا تصور می نماید. در ادامه داستان، شاهد درگیر شدن یون جه با اتفاقی تکان دهنده هستیم که او را به انسانی تنها و منزوی تر تبدیل می نماید؛ اما همه چیز پس از آشنایی او با پسری به نام گان جور دیگری رقم می خورد. گان که در داستان پسری قلدر معرفی می شود، در ابتدا برای تفریح به اذیت کردن یون جه می پردازد؛ اما پس از مدتی کوتاه، رابطه خاص و متفاوتی میان آن ها شکل گرفته که در ادامه اتفاقاتی تاثیرگذار را رقم می زند.

کتاب هری پاتر

وقتی بحث معرفی کتاب فانتزی می شود، مجموعه هری پاتر حرف زیادی برای گفتن دارد. این مجموعه کتابی 7 جلدی اثر جی کی رولینگ، نویسنده بریتانیایی است. در سال 1997 بود که رولینگ اولین کتاب این مجموعه را با نام هری پاتر و سنگ جادو منتشر کرد. این کتاب در مدتی کوتاه، مورد توجه گسترده ای نهاده شد و با محبوبیت فراوانی همراه شد. مجموعه کتاب هری پاتر پس از چند سال توانست به بیش از 450 میلیون نسخه فروش دست پیدا کند و به 83 زبان جهان ترجمه شود.

داستان این مجموعه رمان، پیرامون پسری یتیم به نام هری پاتر که خون جادوگری در رگ هایش جریان دارد، می چرخد. هری که پس از مرگ پدر و مادرش همراه با خانواده خاله خود زندگی می نماید، به دلیلی توانایی ذاتی اش در جادو، کودکی سختی را پشت سر گذاشته و دائما مورد اذیت دورسلی ها قرار می گیرد؛ تا یک روز که با دریافت دعوت نامه ای از مدرسه جادوگری، مسیر زندگی او تغییر می نماید. در ادامه این داستان، هری با پا گذاشتن به مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز، دوستانی پیدا نموده و با لرد تاریکی، لرد ولدمورت آشنا می شود؛ جادوگری پلید که 9 سال پیش پدر و مادر هری را کشته و حالا پس از تجدید قوا، قصد جان او را نموده است.

کتاب ارباب حلقه ها

کتاب ارباب حلقه ها نوشته جان رونالد روئل تالکین را می توان به عنوان یکی از مشهورترین اثرهای ادبی قرن 21 معرفی کرد؛ مجموعه ای در سبک فانتزی حماسی، با داستانی مجذوب کننده و هیجان انگیز. این کتاب که برای اولین بار در سال 1954 منتشر شد، شامل سه جلد جداگانه است.

داستان ارباب حلقه ها از آنجایی آغاز می شود که ارباب تاریکی، سائورن برای تحت سلطه گرفتن جهان، در پی حلقه ای جادویی که سال ها پیش خود آن را ساخته می شود؛ اما غافل از آنکه این حلقه در دستان هابیتی به نام بیلبو واقع شده است. بیلبو که حلقه را در یک غار پیدا نموده و از ماهیتش بی خبر است، آن را به عنوان کادو 111 سالگی به فرودو می دهد. گندالف خاکستری که به عنوان جادوگری شناخته شده معرفی می شود، از حقیقت حلقه با خبر شده و برای نجات دادن سرزمین میانه از خشم سائورن، فرودو را برای نابودی آن راهی سفری خطرناک می نماید.

در مجموعه کتاب ارباب حلقه ها شاهد حضور شخصیت های نمادینی با ماهیت خیر و شر هستیم که بر سر این حلقه جادویی به جنگ می پردازند. فرودو به عنوان نگه دارنده حلقه، در راه نابود کردن این قدرت ماورایی، سختی های مسیر را به جان خریده و با شجاعت تمام رو به جلو حرکت می نماید.

برترین کتاب های فانتزی را از کجا تهیه کنیم؟

طی این مطلب به معرفی کتاب های فانتزی پرداختیم و به صورت خلاصه با جهانی آن ها آشنا شدیم. اگر این کتاب ها توجه تان را جلب نموده و قصد خرید آن ها را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از پلتفرم های مطرحی مانند فیدیبو بهره ببرید. شما با ورود به این پلتفرم می توانید از تخفیف های شگفت انگیز آن استفاده نموده و با پرداخت کمترین هزینه ممکن، به خرید کتاب مورد علاقه خود بپردازید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13381

به "سفری به دنیای جادو، با برترین رمان های فانتزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری به دنیای جادو، با برترین رمان های فانتزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید