ساری: باید سطح کیفی تیم بالا رود

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی ناپولی با وجود پیروزی برابر تورینو تاکید نمود که باید سطح کیفی تیمش بالا رود. او همچنین به ستایش از ستاره ناپولی در ملاقات برابر تورینو پرداخت.

ساری: باید سطح کیفی تیم بالا رود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، ناپولی در هفته هفدهم رقابت های سری A با درخشش بازیکن بلژیکی خود جشنواره گل به راه انداخت و پیروز شد با نتیجه پنج بر سه برابر تورینو به پیروزی برسد.

ستاره این ملاقات دریس مرتنس بود که توانست چهار گل بزند و در واقع سوپر هت تریک کند تا ناپولی با 34 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی بر گردد.

مائوریتسیو ساری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از مرتنس پرداخت و گفت : بر این باورم که دریس یک بازیکن استثنایی است. او بسیار خوش شانس است که در ناپولی بازی می نماید، چرا که بازیکنان فرصت های گلزنی خوبی را برای او فراهم می نمایند. آینده درخشانی در انتظار این بازیکن است و نشان داد که بازیکن بزرگی خواهد شد.

او ادامه داد: درست است که در این بازی مهم به پیروزی دست پیدا کردیم اما اگر می خواهیم در رده های بالای جدول رده بندی باقی بمانیم باید سطح کیفی خود را بالا بریم. روی سه اشتباهی که داشتیم اجازه دادیم که سه بار دروازه ما باز گردد. در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و اجازه دادیم تا تورینو به بازی بر گردد.

در جدول رده بندی رقابت های سری A یوونتوس با 42 امتیاز در صدر قرار گرفته است. رم با 35 و ناپولی هم با 34 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1833

به "ساری: باید سطح کیفی تیم بالا رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: باید سطح کیفی تیم بالا رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید