ساخت پردیس سینمایی در دستور کار نهاده شد

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی ساخت پردیس سینمایی در خراسان شمالی پس از آنالیز های انجام گرفته در استان در دستور کار نهاده شد.

ساخت پردیس سینمایی در دستور کار نهاده شد

محمد حمزه زاده، توسعه زیرساخت ها در خراسان شمالی را ضروری دانست و با اشاره به آنالیز زیرساخت ها در خراسان شمالی در مورد اقدام به ساخت پردیس سینمایی، گفت: با بازدید شرکت بهمن سبز، از خراسان شمالی نخستین گام برای ایجاد سالن های سینما در استان برداشته شده است.

وی ساخت پردیس سینمایی را مهم ترین اولویت سازمان سینمایی در استان بیان و توضیح داد: خبرهای خوشی برای ساخت سینما در راه است.

حمزه زاده در بخش دیگری از سخنانش به وظیفه فراوری انواع فیلم از سوی سازمان سینمایی هم اشاره نمود و گفت: کارهای خوبی در زمینه فیلم در حال اجرا است و برنامه ما توسعه رویدادهای این چنینی است.

وی با توجه به ظرفیت های مختلف استان ادامه داد: به طور قطع استان، قابلیت فراوری فیلم سینمایی هم دارد اما از آن جایی که فیلم ها ملی هستند ساخت شان به استان ها و اقلیم ها تقسیم نمی گردد اما می توان از ظرفیت استان بهره گرفت.

حمزه زاده اعلام کرد: یکی از پروژه های ما فراوری فیلم های با هدف مخاطبان استانی است و در واقع با ظرفیت استان فیلمی ساخته می گردد که در خراسان شمالی و استان های هم جوار قابلیت اکران داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 819

به "ساخت پردیس سینمایی در دستور کار نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت پردیس سینمایی در دستور کار نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید