زمان برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته معین شد

به گزارش هیو بلاگ، ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن تائید این خبر اضافه کرد: فدراسیون کاراته سعی بر آن دارد که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، در شرایطی که بیماری کرونا رمقی برای آسیب به حوزه ورزش و فعالان این حوزه نداشته باشد و سایه سنگین آن بر این فعالیت ها شکسته گردد، رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را بعد از ماه رمضان 1400 با به کارگیری کارشناسان سلامت و فدراسیون پزشکی ورزشی در این حوزه برگزار کند.

زمان برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته معین شد

وی اضافه کرد: این رقابت ها با در نظر دریافت سهمیه برای کاراته کاران دارای رنکینگ و شرکت این افراد به صورت مستقیم در مرحله دوم انتخابی تیم ملی، شروع به کار خواهد نمود.

پایدار ادامه داد: زمان برگزاری انتخابی استان ها و اعلام مشخصات کاراته کاران برتر هر استان جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور حداکثر تا نیمه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود و هیأت های استانی می بایست از این بازه زمانی برای برگزاری مسابقات انتخابی خود استفاده نمایند.

رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در سرانجام گفت: با توجه هدف گزاری فدراسیون کاراته و دیدگاه بلند ریاست فدراسیون در حمایت از بخش نوجوانان و جوانان سال 1400 سال معرفی و درخشش قهرمانان و ستارگان رده پایه در آوردگاه آسیایی کویت خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7420

به "زمان برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید