راد: کالدرون بی تربیت است، بیش از حد به سرمربی آرژانتینی بها می دهند، این پرسپولیس، تیم مورد علاقه من نیست

به گزارش هیو بلاگ، سعید راد درباره تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی آرژانتینی این تیم توضیحاتی داد.

راد: کالدرون بی تربیت است، بیش از حد به سرمربی آرژانتینی بها می دهند، این پرسپولیس، تیم مورد علاقه من نیست

به گزارش، سعید راد، بازیگر سینما درباره گابریل کالدرون اعلام کرد: ابتدا باید بگویم اینکه در دقیقه 95 تیمی گل بزند و هر بازی با همین نتیجه برنده گردد، به من نمی چسبد. من انتظار دارم پرسپولیس سه گل بزند و به برد برسد.

وی اضافه نمود: بازیکنان باید حرفه ای بودن بازیکنان سال های گذشته را یاد بگیرند و اینکه پول کم است را تحمل نمایند.

راد ادامه داد: پرسپولیس تیم دسته دویی را در جام حذفی برده است، اما کالدرون پس از بازی می گوید تیم هنوز جا نیفتاده است. نمی خواهم گلایه کنم، اما این تیم مورد علاقه من نیست.

وی درباره ناراحتی کالدرون از شرایط باشگاه گفت: بیش از حد دارند به او بها می دهند. اصلا مربی درستی نیست. او چیزی یاد نداده که شلوغش نموده و دیکتاتوری راه انداخته است. او بی تربیت است و شما کدام مربی را دیده اید که زمین را پارو کند؟ می خواهد خودش را در دل طرفدار جا کند.

راد اعلام کرد: ما برای نسلی هستیم که توقع داریم. ما برای نسل کریم باقری هستیم. پرسپولیس 5-6 تیم را برده که اگر نمی برد دیگر واویلا بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1324

به "راد: کالدرون بی تربیت است، بیش از حد به سرمربی آرژانتینی بها می دهند، این پرسپولیس، تیم مورد علاقه من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راد: کالدرون بی تربیت است، بیش از حد به سرمربی آرژانتینی بها می دهند، این پرسپولیس، تیم مورد علاقه من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید