دیدار مدیران کل کنسولی ایران و فنلاند در تهران

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران آنلاین:مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه فنلاند به همراه سفیر این کشور در ایران با مدیر کل امور کنسولی وزارت امورخارجه کشورمان دیدار کردند.

دیدار مدیران کل کنسولی ایران و فنلاند در تهران

به گزارش ایلنا، در این ملاقات، پاسی تئومینن، مدیرکل کنسولی وزارت خارجه فنلاند و علی اصغر محمدی علاوه بر بررسی مسائل دوجانبه کنسولی بر توسعه همکاری های دو طرف ازجمله در زمینه افزایش تسهیلات برای صدور ویزا، همکاری های علمی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کردند.

تبادل نظر در مورد امور مهاجرتی در مورد تسهیل آمد و شدهای مردمی با رعایت قوانین بین المللی نیز از دیگر موضوعات مورد گفت وگو بود.

مدیرکل کنسولی وزارت خارجه کشورمان با تشریح سیاست های جمهوری اسلامی ایران در مورد نحوه تعامل با مهاجرین افغانستان و تلاش های گسترده و فداکارانه برای مقابله با قاچاق انسان و مواد مخدر، از کوتاهی جامعه بین المللی در همکاری با ایران انتقاد کرد.

روند دیجیتالی کردن خدمات کنسولی از جمله صدور ویزا و نحوه استفاده از تجربیات دو کشور در این زمینه و مراحل اجرایی کنوانسیون آپوستیل (تایید اسناد صادره از سوی دیگر دول تها) از دیگر محورهای مورد گفت وگو در این دیدار بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 393

به "دیدار مدیران کل کنسولی ایران و فنلاند در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیران کل کنسولی ایران و فنلاند در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید