دوچرخه 900 میلیونی اماراتی ها برای دختر ایرانی

به گزارش هیو بلاگ، سمیه یزدانی درباره حضور در یک تیم دوچرخه سواری اماراتی اعلام کرد: در حال حاضر تیم SBK در قالب کلاب است و فقط مسابقات داخل کشور امارات را حضور پیدا می نماید. با این وجود کشور امارات پیشرفت بسیار بزرگی در دوچرخه سواری داشته است به گونه ای که این رشته دارد به ورزش اول امارات تبدیل می گردد و جای فوتبال را می گیرد.

دوچرخه 900 میلیونی اماراتی ها برای دختر ایرانی

او در پاسخ به این پرسش که قراردادش با این تیم چند ساله است، گفت: این تیم کمپ تمرینی در سطح تیم های حرفه ای دارد و در سال 2023 به این تیم پیوستم تا در سال 2024 که باشگاه در قالب یک تیم حرفه ای می گردد، همراهشان باشم، زیرا برنامه ریزی تیم برای سال 2024 است.

یزدانی در خصوص امکاناتی که این تیم اماراتی دارد، توضیح داد: امکانات تیم در بالاترین سطح است. دوچرخه ای که در اختیار من قرار دادند، 76 هزار درهم قیمت دارد که تقریبا 900 میلیون تومان می گردد و در حال حاضر برترین دوچرخه جهان است. بعلاوه مابقی تجهیزات هم هر کدام از برترین برند ها در اختیار من قرار داده شده است. علاوه بر آن از لحاظ تغذیه و دیگر امکانات برترین شرایط فراهم است.

رکابزن لژیونر ایران در خصوص تفاوت سطح امکانات در این تیم و تیم های ایرانی گفت: ما در ایران تیم باشگاهی و قرارداد نداریم که بخواهم شرایط این تیم را با تیم های باشگاهی ایران مقایسه کنم.

او در پاسخ به این پرسش که در ایران همواره مشکل تمرین در جاده ها را دارند و امارات چه شرایطی را برای تمرین دوچرخه سواران فراهم نموده است؟ گفت: در این کشور حدود 600 کیلومتر جاده فقط مخصوص دوچرخه سواری احداث شده است در صورتی که ما در استادیوم آزادی که محل اصلی انجام تمریناتمان است، حتی 8 کیلومتر جاده مخصوص دوچرخه سواری نداریم و مجبوریم در اتوبان ها بدون اسکورت تمرینات را انجام دهیم.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می نماید اگر لژیونر نمی شد، ممکن بود که فقط در خانه تمرین کند؟ توضیح داد: قطعا اگر لژیونر نمی شدم، ادامه دوچرخه سواری بسیار سخت می شد و همواره در این رابطه برای دوچرخه سواران ایران بسیار ناراحت هستم که به چه سختی دارند حرفه مورد علاقه خود را ادامه می دهند.

او اضافه کرد: کشور امارات ارزش خیلی زیادی برای دوچرخه سواران قائل است. مسابقات متعددی در طول سال برگزار می گردد که از مقامات دولتی هم در طول مسابقه ورزشکاران را همراهی می نمایند. جایزه کل هر مسابقه یک میلیون درهم است که به بیست نفر اول پاداش تعلق می گیرد. پاداش نفر اول 200 هزار درهم است که به پول ما تقریبا دو میلیارد و 400 میلیون می گردد.

ملی پوش دوچرخه سواری ایران در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای برای کسب سهمیه المپیک دارد؟ تاکید نمود: در حال حاضر تمریناتم را در دبی انجام می دهم و منتظر برنامه تیم ملی ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس هستم. در صورت حمایت فدراسیون دوچرخه سواری ایران و شرکت در تور های آسیایی حتما شانس کسب سهمیه داریم.

یزدانی در خاتمه گفت: آرزوی سلامتی و حال خوب برای همه مردم ایران را دارم.

منبع: فرارو
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 12925

به "دوچرخه 900 میلیونی اماراتی ها برای دختر ایرانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "دوچرخه 900 میلیونی اماراتی ها برای دختر ایرانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه 900 میلیونی اماراتی ها برای دختر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید