دلیل قدرتمند ظاهر نشدن تیم ملی فوتسال مقابل چین از زبان ناظم الشریعه

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: نمی خواهم حریفان خود در تورنمنت چین را بزرگ کنم ولی هر 3 تیم حاضر در تورنمنت چین، تیم های خوبی بودند.

دلیل قدرتمند ظاهر نشدن تیم ملی فوتسال مقابل چین از زبان ناظم الشریعه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در مورد قهرمانی تیم ملی فوتسال در تورنمنت چین و ملاقات روز گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل تیم میزبان گفت: چین میزبان این مسابقات بود و از حضور تماشاگرانش سود برد. با وجود اینکه شرایط سخت بود آنها نتوانستند پیروز مسابقه شوند. دلیل اینکه با همه توان مقابل آنها ظاهر نشدیم، این بود که نمی خواستیم برای بازی های قهرمانی فوتسال آسیا ترکیب و تاکتیک خودمان را معین کنیم.

وی اضافه کرد: نتیجه مورد نظر ما کسب قهرمانی در این مسابقات بود تا با روحیه بالا به ازبکستان برویم. ضمن اینکه بیشتر از این نمی خواستیم به بازیکنان فشار بیاوریم، چراکه بازیکنان باید در هفته های پایانی لیگ به طور کامل در اختیار باشگاه های شان باشند. با توجه به اینکه به هدف خود رسیده بودیم، تنها دقایق پایانی بازی را به حفظ میدان و نتیجه اختصاص دادیم چون قهرمانی ما مسجل شده بود و نمی خواستیم بازیکنان دچار مصدومیت شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین درباره پیروزی 5 بر یک شاگردانش مقابل مکزیک عنوان نمود: مکزیک تیم قدرتمندی بود ولی ما توانستیم با اقتدار این تیم را شکست دهیم و به طور کلی بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

ناظم الشریعه با اشاره به پیروزی 15 بر دو مقابل میانمار در ملاقات نخست اعلام نمود: تیم میانمار را با اختلاف بسیار زیادی شکست دادیم. خیلی ها گفتند میانمار، تیم ضعیفی است اما دیدید که چین با نتیجه 4 بر 3 و فاصله ای نزدیک پیروز شد حریف خود را شکست دهد.

وی درباره نزدیک بودن مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا گفت: همه تیم ها پیشرفت زیادی نموده اند. نمی خواهم حریفان خود در این مسابقات را بزرگ کنم ولی هر 3 تیم حاضر در تورنمنت چین، تیم های خوبی بودند و در مجموع این مسابقات برای ما مفید بود چراکه امکانات و شرایط خوبی وجود داشت. در واقع به این بازی ها به چشم ملاقاتهای تدارکاتی برای حضور قدرتمند در جام ملت های آسیا نگاه کردیم و در نهایت به هدف خود رسیدیم.

7

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1292

به "دلیل قدرتمند ظاهر نشدن تیم ملی فوتسال مقابل چین از زبان ناظم الشریعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل قدرتمند ظاهر نشدن تیم ملی فوتسال مقابل چین از زبان ناظم الشریعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید