در مراسم رونمایی از خانواده هواوی میت 30 چه محصولاتی معرفی می شوند؟

به گزارش هیو بلاگ، مطابق اعلام رسمی شرکت هواوی، فردا عصر در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) خانواده هواوی میت 30 رسما معرفی می شوند. اما به غیر از این گوشی ها، این شرکت از محصولات دیگری هم رونمایی می نماید.

در مراسم رونمایی از خانواده هواوی میت 30 چه محصولاتی معرفی می شوند؟

به گزارش Android Headlines در این مراسم شاهد معرفی ساعت هوشمند هواوی واچ GT2، یک مچ بند هوشمند جدید و احتمالا تبلت های تازه نفس خواهیم بود. اول از همه به واچ GT2 (تصویر زیر) می پردازیم که ظاهرا در دو اندازه 42 و 46 میلی متری و 4 مدل مختلف روانه بازار می گردد. گفته می گردد مدل کوچک تر از نمایشگر 4.2 اینچی AMOLED با رزولوشن 390 در 390 بهره می برد ولی مدل بزرگ تر مجهز به نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454 در 454 است.

هواوی برای این ساعت هوشمند از تراشه کایرین A1 استفاده نموده و از دیگر ویژگی های آن می توانیم به GPS، ژیروسکوپ، سنسور تشخیص فشار هوا، قابلیت پایش ضربان قلب و مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر اشاره کنیم. بر اساس گزارش Android Headlines، مدل کوچک تر فاقد میکروفون است.

در این گزارش به مچ بند هوشمند (تصویر زیر) اشاره چندانی نشده و فعلا می توانیم بر اساس تصاویر منتشر شده از آن اظهارنظر کنیم. در این تصاویر رندر، شاهد مچ بند هوشمند مجهز به نمایشگر رنگی هستیم که از سنسور تشخیص ضربان قلب بهره می برد.

علاوه بر موارد ذکر شده، در گزارش Android Headlines آمده که هواوی در این مراسم تبلت های سری مدیاپد M6 را برای کشورهای غربی معرفی می نماید که در ماه ژوئن برای بازار چین از آن ها پرده برداری شده است. با توجه به بهره گیری این تبلت ها از تراشه کایرین 980، نسبت به دیگر تبلت های اندرویدی از لحاظ عملکردی حرف بیشتری برای گفتن دارند. البته به احتمال زیاد این تبلت ها هم بدون سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل عرضه می شوند.

در نهایت، در این مراسم می توانیم انتظار معرفی تلویزیون هواوی را هم داشته باشیم که گفته می گردد مانند آنر ویژن از دوربین پاپ آپ بهره می برد و مبتنی بر سیستم عامل اختصاص هارمونی است. اگرچه هنوز در خصوص اندازه نمایشگر مدل های مختلف این تلویزیون نمی توانیم اظهارنظر کنیم، ولی به نظر می رسد از رزولوشن 4K پشتیبانی می نمایند.

در نهایت، گل سرسبد این مراسم خانواده گوشی های هواوی میت 30 هستند که تا حالا خبرها و تصاویر بسیار زیادی در خصوص آن ها منتشر شده است. در این مراسم، این شرکت از مدل های استاندارد و پرو هواوی میت 30 رونمایی می نماید و در کنار آن شاهد معرفی مدل پورشه دیزاین و لایت خواهیم بود. تمام این مدل ها به غیر از مدل لایت، از تراشه قدرتمند و تازه نفس کایرین 990 بهره می برند. در هر صورت فردا این گوشی ها و گجت ها رسما معرفی می شوند و با خیال راحت می توانیم به آن ها بپردازیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 77

به "در مراسم رونمایی از خانواده هواوی میت 30 چه محصولاتی معرفی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مراسم رونمایی از خانواده هواوی میت 30 چه محصولاتی معرفی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید