تصاویر رندر خانواده هواوی میت 30 طراحی این گوشی ها را نشان می دهد

به گزارش هیو بلاگ، در ماه های گذشته تصاویر رندر زیادی در ارتباط با هواوی میت 30 پرو منتشر شده است اما در خصوص کلیت این خانواده شاهد چنین روندی نبوده ایم. حالا خوشبختانه Evan Blass که یکی از مشهورترین افشاگران حوزه تکنولوژی محسوب می گردد، تصاویر رندر زیادی از خانواده هواوی میت 30 منتشر نموده است. در این تصاویر نه تنها شاهد مدل پرو هستیم، بلکه می توانیم به طراحی مدل استاندارد و لایت حتی مدل پورشه هم بپردازیم.

تصاویر رندر خانواده هواوی میت 30 طراحی این گوشی ها را نشان می دهد

اول از همه به مدل پرو (تصویر بالا) نگاه می اندازیم که این رندر مطابق با دیگر تصاویری است که تا حالا از این گوشی منتشر شده. این یعنی، شاهد بریدگی نمایشگر عزیضی هستیم که چند دوربین سلفی و سنسورهای سیستم تشخیص چهره را در خود جای داده و ضمناً نباید ماژول دایره ای شکل دوربین های اصلی را از قلم بیندازیم.

دیگر مدل ها

مدل استاندارد هواوی میت 30 (تصویر بالا) از بریدگی نمایشگر بسیار کوچک تری بهره می برد که در آن دو دوربین و یک سنسور کوچک تعبیه شده است. در پشت آن هم بار دیگر شاهد ماژول دایره ای شکل برای دوربین های اصلی هستیم و با توجه به فقدان حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، پس این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

در ادامه باید به مدل لایت هواوی میت 30 (تصویر پایین) اشاره کنیم که شباهت زیادی به مدل استاندارد میت 20 دارد و البته به جای بریدگی نمایشگر، از نمایشگر حفره دار بهره می برد. در پنل پشتی این گوشی، یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته است که ظاهر 4 دوربین را در خود جای داده است و زیر این ماژول حسگر اثر انگشت هم دیده می گردد.

خاص ترین طراحی این خانواده از آن مدل پورشه است که طبق این رندر، از پنل پشتی چرمی بهره می برد و بر روی آن برند پورشه دیده می گردد. در وسط این پنل یک نوار عمودی بلند قرار داد که در بخشی از آن دوربین های اصلی تعبیه شده اند. در پنل جلویی هم می توانیم سه دوربین سلفی را مشاهده کنیم که نشان می دهد این گوشی هم از بریدگی نمایشگر بهره می برد. ضمناً باید به لبه های نمایشگر این مدل هم اشاره کنیم که ظاهرا نسبت به مدل پرو مبتنی بر خمیدگی بیشتری است.

باید خاطرنشان کنیم که در تمام این رندرها به غیر از مدل لایت هواوی میت 30، شاهد لوگوی 5G در بخش مربوط به سیم کارت هستیم. شاید این لوگو صرفا برای رندرها تعبیه شده ولی باید بگوییم که تراشه کایرین 990 در مدل های 5G و 4G عرضه می گردد و شاید این مدل ها از اینترنت 5G بهره ببرند و احتمالا دیگر شاهد ارائه مدل جداگانه برای بهره گیری از این تکنولوژی نخواهیم بود.

خانواده هواوی میت 30 سه روز دیگر در تاریخ 19 سپتامبر رسما معرفی می شوند. ضمناً طبق اخبار و گزارش های منتشر شده، به دلیل تحریم های آمریکا این گوشی ها بدون سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل مانند پلی استور و جیمیل روانه بازار می شوند. البته مقامات هواوی چندی قبل اعلام کردند که آن ها مشغول آنالیز امکان نصب این سرویس ها و اپلیکیشن ها توسط کاربران هستند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 75

به "تصاویر رندر خانواده هواوی میت 30 طراحی این گوشی ها را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رندر خانواده هواوی میت 30 طراحی این گوشی ها را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید