داوری چهارمین جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبایی شروع به کار کرد

به گزارش هیو بلاگ، داوری چهارمین جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبایی بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده، از 13 بهمن با داوری آثار کانون های حوزه های هنری-ادبی و مذهبی برگزار گردید.

داوری چهارمین جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبایی شروع به کار کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات رفتن به کانادا برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، داوری چهارمین جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبائی بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده، روز گذشته با داوری آثار کانون های حوزه های هنری-ادبی و مذهبی برگزار گردید و امروز، 14 بهمن ماه، کانون های حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اندیشه داوری آن انجام گرفت.

بر این اساس، 15 تا 26 بهمن 1398 نیز داوری آثار فردی برگزار می گردد.

دبیرخانه این جشنواره همچنین گفت که سوم اسفندماه، افتتاحیه این جشنواره برگزار می گردد که طی آن نمایشگاه و غرفه کانون ها تا 12 اسفند 1398 برقرار است.

برگزاری کارگاه ها، نشست ها و مسابقات کانون ها در تاریخ های 5، 6، 10 و 11 اسفند، اردو تشکیلاتی کانون ها 7، 8 و9 اسفند و برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در روز 13 اسفند ماه از دیگر برنامه های این جشنواره است.

لازم به ذکر است، این جشنواره برای اولین بار به صورت رویداد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1785

به "داوری چهارمین جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبایی شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری چهارمین جشنواره رویش دانشگاه علامه طباطبایی شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید