خبرنگاران کامیابی نیا: عملکرد داور در دیدار شهرآورد خوب بود

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه داور اولین قضاوتش در دربی را تجربه می کرد خوب قضاوت کرد.

خبرنگاران کامیابی نیا: عملکرد داور در دیدار شهرآورد خوب بود

به گزارش خبرنگاران، نود و پنجمین دیدار شهرآورد روز جمعه با برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر استقلال به سرانجام رسید.

کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس پس از برتری سرخپوشان در برابر استقلال گفت: به همه هواداران مان تبریک می گویم و امیدوارم از این پیروزی شاد شده باشند.

وی درباره درگیری آخر بازی دو تیم شرح داد: حساسیت بازی بالا بود و این اتفاقات هم طبیعی بود. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

هافبک پرسپولیس درباره قضاوت تیم داوری گفت: با توجه به اینکه داور بازی اولین قضاوتش در دربی بود، خوب قضاوت کرد.

احسان پهلوان هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری سرخپوشان برابر استقلال اظهار کرد: خدا را شکر که مزد زحمات مان را گرفتیم و این پیروزی مبارک هواداران تیم ما باشد.

وی در مورد درگیری های سرانجام مسابقه گفت: از این اتفاقات در فوتبال زیاد است. بازی حساس بود و به خاطر همین مسأله از این اتفاقات در آن رخ می دهد.

سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری سرخپوشان برابر استقلال اظهار کرد: درگیری ها عادی است، ضربان قلب همه بالاست و البته شرایط هم سخت بود.

وی اضافه نمود: خدا را شکر. بازی خیلی خوبی بود و سه امتیاز مهم این بازی را به دست آوردیم. توانستیم این بازی خیلی مهم را با برد پشت سر بگذاریم. این سه امتیاز در راه قهرمانی خیلی به ما کمک می کند. دل هواداران مان هم شاد شد.

نعمتی در مورد درگیری های سرانجام بازی گفت: درگیری ها در بازی، عادی است. خدا را شکر این بازی ختم به خیر شد. بیرون از زمین همه با هم رفیق هستند اما داخل زمین این داستان ها وجود دارد.

وی در مورد اعتراض اعضای استقلال به داوری این مسابقه، شرح داد: نه اینکه چون ما تیم پیروز میدان بودیم بگویم، اما داور بازی با اینکه برای اولین بار در دربی سوت می زد، داوری خوبی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8250

به "خبرنگاران کامیابی نیا: عملکرد داور در دیدار شهرآورد خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کامیابی نیا: عملکرد داور در دیدار شهرآورد خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید