خبرنگاران هفتم مهرماه آخرین مهلت ارسال اثر به مهرواره زائر کربلایی ایلام

به گزارش هیو بلاگ، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان ایلام گفت: مهلت ارسال آثار به دومین مهرواره منطقه ای زائر کربلایی ویژه اعضای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان غرب کشور تا هفتم مهرماه است.

خبرنگاران هفتم مهرماه آخرین مهلت ارسال اثر به مهرواره زائر کربلایی ایلام

مهدی جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در این مهرواره ویژه بچه ها و نوجوانان عضو کانون، بچه ها داستان های خود با موضوع زیارت حرم امام حسین (ع)، عاشورا و اربعین را به دبیرخانه کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام ارسال می نمایند.

وی افزود: دراین مهرواره کربلایی که استان های منطقه دو کشور شامل کردستان، لرستان، همدان، قم، مرکزی، کرمانشاه و ایلام حضور دارند، مربیان، بچه ها و والدین آنها ساکن در این مناطق داستان های خود را به وسیله پیغام رسان واتساپ به شماره 4387 589 0918 ارسال نمایند.

جمالی یادآور شد: فراخوان دومین مهرواره ادبی زائر سال جاری با عنوان داستان زائر است که بچه ها و نوجوانان منطقه دو کشور داستان های خود را به وسیله فضای مجازی به اشتراک می گذارند و قدرت نویسندگی و تخیل شان را محک می زنند و در قالب این مهرواره داستان های کوتاهشان دیده و آنالیز می گردد.

وی افزود: قصه گویان می توانند با موضوع کلی کربلا و با موضوع بچه ها در کربلا، حضرت امام حسین(ع) و یاران شهیدش در کربلا، ظهر عاشورا، علمدار کربلا و از زبان مشک داستان سرایی نمایند و با استفاده از گوشی همراه از قصه گویی خود فیلم برداری و اثرشان را به دبیرخانه انجمن قصه گویی ارسال نمایند.

وی گفت: قصه گویان داوطلب تا هفتم مهرماه 99 برای ارسال قصه هایشان فرصت دارند و پس از آن با انتخاب بهترین قصه های شرکت نماینده از برگزیدگان تجلیل خواهد شد و تمام قصه ها نیز در برنامه رادیویی قصه های ایرانی پخش می گردد.

22 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر استان به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می دهند که باشیوع کرونا و خانه نشینی بچه ها ونوجوانان این فعالیت ها تا زمان رفتن کرونا و بازگشت به حالت عادی به صورت مجازی انجام می گیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5142

به "خبرنگاران هفتم مهرماه آخرین مهلت ارسال اثر به مهرواره زائر کربلایی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفتم مهرماه آخرین مهلت ارسال اثر به مهرواره زائر کربلایی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید