خبرنگاران عملیات اجرایی مجتمع گلخانه ای نهبندان شروع شد

به گزارش هیو بلاگ، بیرجند - خبرنگاران - عملیات اجرایی مجتمع گلخانه ای نهبندان در ادامه نهضت گلخانه ای استان خراسان جنوبی با حضور استاندار در شهرستان مرزی نهبندان شروع شد.

خبرنگاران عملیات اجرایی مجتمع گلخانه ای نهبندان شروع شد

به گزارش خبرنگاران این مجتمع گلخانه ای به مساحت 30 هکتار در دشت محمدآباد نهبندان و با اعتبار 29 میلیارد و 100 میلیون تومان احداث خواهد شد.

این مجتمع که پیش بینی می گردد تا 2 سال آینده به بهره برداری برسد زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم 300 نفر را در شهرستان نهبندان فراهم خواهد نمود.

براساس برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی، در این شهرک گلخانه ای 46 واحد گلخانه احداث می گردد.

همزمان با هفته دولت هفت مجتمع گلخانه ای در استان خراسان جنوبی با اعتبار 504 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از این مجتمع ها 2 پروژه با اعتبار پنج میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی پنج پروژه با پیش بینی اعتبار 499 میلیارد تومان نیز آغاز شده است.

براساس تفاهم نامه استانداری خراسان جنوبی و شرکت شهرک های کشاورزی ایران که سال گذشته امضا شد، یک هزار هکتار گلخانه در این استان احداث می گردد.

تا به امروز برای هزار و 51 هکتار از اراضی تمام مجوزها اخذ شده است همچنین شناسایی زمین، اخذ استعلام اراضی، تشکیل پرونده و کاربردهای فنی و کمیسیون ماده 2 نیز فراهم شده است.

استاندار خراسان جنوبی در پنجمین روز هفته دولت به شهرستان مرزی نهبندان سفر کرد و در بدو ورود مورد استقبال نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام آدینه شهرستان نهاده شد.

بهره برداری و کلنگ زنی یک هزار و 515 پروژه یا طرح با اعتباری بیش از چهار هزار و 402 میلیارد تومان از دوم شهریور همزمان با آغاز هفته دولت در استان خراسان جنوبی آغاز شد که از این تعداد یک هزار و 80 پروژه به بهره برداری می رسد.

عملیات اجرایی 435 پروژه نیز در مناطق شهری و روستایی استان آغاز می گردد.

شهر مرزی نهبندان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5050

به "خبرنگاران عملیات اجرایی مجتمع گلخانه ای نهبندان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات اجرایی مجتمع گلخانه ای نهبندان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید