خبرنگاران جاده کلات - درگز مسدود شد

به گزارش هیو بلاگ، مشهد- خبرنگاران- فرماندار کلات گفت: جاده فرعی کلات - درگز در محدوده روستاهای کالو و کرناوه به دلیل سیلاب و ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود است.

خبرنگاران جاده کلات - درگز مسدود شد

مهدی ناصری روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: یک دستگاه گریدر برای بازگشایی راستا به جاده کلات - درگز و یک دستگاه گریدر دیگر نیز برای پاکسازی راستا از گل و لای به جاده کلات - مشهد اعزام شد.

وی ادامه داد: همچنین براساس اطلاعات دریافتی از دهیاران، راستا روستایی اورتکند - باغکند - برده - آبکمه و ژرف در بخش زاوین به دلیل بارش شدید باران مسدود می باشد که برای بازدید و بازگشایی راستا یک دستگاه خودرو سبک و یک دستگاه گریدر اعزام شد.

وی گفت: راستا روستاهای آبگرم - چنار - باغگاه - سیرزار - پساکوه - مومن آباد و خواجه روشنایی بخش زاوین نیز به دلیل جاری شدن سیل و گل و لای مسدود است.

مرکز شهرستان 38 هزار نفری کلات در 155 کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.

راه روستای کارده مشهد مسدود شد

معاون عمرانی فرماندار مشهد نیز گفت: راه روستای کارده در بخش مرکزی این شهرستان به دلیل سیلاب به صورت موقت مسدود شده است.

مهدی برامکی اضافه نمود: پیش از این ریزش کوه موجب انسداد راستا روستایی عارفی به بالندر در بخش احمدآباد شده بود که با کوشش عوامل راهداری این راستا بازگشایی شد.

در پی بارش های رگباری امروز راه ارتباطی چهار روستا در شهرستان خوشاب نیز مسدود شده بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ناپایداری هوا و بارش های رگباری باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای با احتمال ایجاد رواناب تا پایان هفته جاری در این استان ادامه دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3277

به "خبرنگاران جاده کلات - درگز مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده کلات - درگز مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید