حمله تند مهرداد میناوند به مسئولین پرسپولیس و سازمان لیگ

به گزارش هیو بلاگ، مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس تهران، با انتشار پستی در اینستاگرام خود به شرایط بلیت فروشی برای بازی پرسپولیس و السد انتقاد کرد و از مسئولین باشگاه و لیگ خواست تا از هوادارن پرسپولیس عذرخواهی نمایند.

حمله تند مهرداد میناوند به مسئولین پرسپولیس و سازمان لیگ

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

خبرنگاران | سرویس چهره ها - پرسپولیسی ها از حدود یک ماه قبل سامانه ای را برای فروش الکترونیکی بلیت بازی هایشان ایجاد نموده و بلیت چند مسابقه را هم به این شکل فروخته اند اما حالا مسائل فراوانی از نحوه کار این سامانه گزارش شده و میزان نارضایتی در بین طرفداران پرسپولیس بسیار بالا رفته است.

مهرداد میناوند:

خجالت آور است. یعنی چه سایت مختل شده و بعد در بازار سیاه بلیط را به یک میلیون می فروشند. شما باید این شوق و شور طرفداران محبوب ترین تیم آسیا را توتیا چشمان خود کنید و با عزت و احترام بلیط را به آن ها عرضه کنید. کسی نگفته در این شرایط اقتصادی و اقتصادی حاکم بر باشگاه بلیط را مجانی به طرفداران بفروشید، اما وقتی مردم هر روز منتظر خرید بلیط هستند چرا باید روز بلیط فروشی شاهد انواع و اقسام اتفاقات از این دست باشیم؟! پشت پرده چه می گذرد؟ چرا کسی جوابگوی مردم نیست؟ چرا هر دقیقه و هر لحظه یک اتفاقی می افتد؟ گناه طرفدار که ساعت ها برای تهیه بلیط وقت صرف نموده و بعد نه بلیط گرفته و نه تکلیف وجه پرداختی اش معین است چیست؟! عرضه قدر دانی از طرفداران را ندارید و توان فروش بلیط را هم نشان دادید ندارید. چرا همه قایم شده و هیچ یک جوابگوی طرفداران نیستند؟ این چه بساطی است؟ این اتفاقات در آستانه بازی با السد مایه تاسف است و باید همه مسوولان باشگاه و سازمان لیگ رسما از طرفداران عذرخواهی نمایند...

بنده از همینجا از جناب گرشاسبى خواهان رسیدگى به این موضوع را با فوریت بالا دارم که مبادا این سودجوییهاى احمقانه دل طرفدارانمان را بشکند.

یا حق

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: setare.com
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7079

به "حمله تند مهرداد میناوند به مسئولین پرسپولیس و سازمان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند مهرداد میناوند به مسئولین پرسپولیس و سازمان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید