حمایت مارادونا از رونالدینیو: او مجرم نیست

به گزارش هیو بلاگ، اسطوره فوتبال آرژانتین به حمایت از رونالدینیو پرداخت و خواهان برخورد بهتر با این فوق ستاره برزیلی شد.

حمایت مارادونا از رونالدینیو: او مجرم نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل روزهای بسیار سختی را تجربه می نماید.

رونالدینیو که با پاسپورت جعلی وارد پاراگوئه شد چند روزی را در زندان سپری کرد و بعد از پرداخت وثیقه سنگین 650 هزار پوندی موقتا آزاد شده و در یک هتل تحت اقامت اجباری قرار گرفته است.

مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین به حمایت از رونالدینیو پرداخت و خواهان برخورد بهتر با این فوق ستاره برزیلی شد. او گفت: رونالدینیو دوست عزیز من است و همیشه در کنار او خواهم بود. نباید چنین برخوردی با این بازیکن بگردد.

ال دیگو ادامه داد: آنچه که برای رونالدینیو رخ داد من را بسیار اندوهگین کرد. او که مجرم نیست که این گونه با او برخورد می گردد. او تنها برای کار به پاراگوئه رفت. تنها اشتباه رونالدینیو این است که او یک الگوی عظیم است و باید رفتارش زیر ذره بین قرار گیرد. رونالدینیو دوست عزیر من است و تا پای جان به حمایت از او خواهم پرداخت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3311

به "حمایت مارادونا از رونالدینیو: او مجرم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مارادونا از رونالدینیو: او مجرم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید