جلسه اضطراری نمایندگان سعودی با مقامات AFC

به گزارش هیو بلاگ، سران چهار تیم سعودی حاضر در لیگ قهرمانان با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) جلسه اضطراری تشکیل خواهند داد.

جلسه اضطراری نمایندگان سعودی با مقامات AFC

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در پی تغییر موضع کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تامین هزینه های اقامت تیم های حاضر در لیگ قهرمانان در دوحه قطر، سران تیم های الهلال، الاهلی، التعاون و النصر عربستان سعودی تصمیم دارند طی 2 روز آینده با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا از جمله ویندسور جان دبیرکل این نهاد قاره ای جلسه ای تشکیل دهند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 هفته قبل با ارسال نامه ای به باشگاه ها اعلام نموده بود که هر یک از باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 100 هزار دلار بابت هزینه اسکان دریافت خواهند کرد که با صعود تیم ها به مراحل بالاتر این مبلغ افزایش خواهد یافت، اما حالا با گذشت 3 هفته موضع کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر یافته و اعلام نموده است که تیم ها خودشان باید هزینه اسکان را بپردازند، این امرباعث تعجب تیم ها شده است.

باشگاه های عربستانی که از 3 هفته قبل منتظر دریافت این مبلغ بودند، اما پولی به دستشان نرسیده بود، تصمیم داشتند چهارشنبه هفته گذشته این جلسه را تشکیل دهند، اما به دلیل مشغله مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور این جلسه به 2 روز آینده موکول شد.

عربستانی ها انتظار داشتند که این مشکل از سوی ابراهیم القاسم عضو کمیته رقابت های AFC که دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان سعودی نیز است حل و فصل گردد و از اینکه این اتفاق نیفتاده متعجب هستند.

منابع سعودی عنوان نموده اند که باشگاه های عربستانی قراردادی با هتل های دوحه امضا نموده اند که هزینه های آن بیش از 250 هزار ریال سعودی است.

در جلسه مذکور که به صورت از راه دور برگزار خواهد شد نمایندگان چهار تیم سعودی ناراحتی خود را از اسکان همه باشگاه ها در یک هتل ابراز خواهند کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به هر تیم 35 اتاق اختصاص داده است و هر 2 نفر در یک اتاق اسکان خواهند یافت که این امر از سوی باشگاه هایی که معمولاً همه بازیکنان خود را در یک اتاق اسکان می دهند، رد شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5162

به "جلسه اضطراری نمایندگان سعودی با مقامات AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه اضطراری نمایندگان سعودی با مقامات AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید