بازیکنان تیم ملی را مربیان لیگ انتخاب کردند، هیچ آرشیوی نداریم

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مریم ایراندوست عصر امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین ملی پوشان فوتبال بانوان گفت: برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در شهریورماه خودمان را آماده می کنیم. قرار است خردادماه هم در بلاروس بازی تدارکاتی داشته باشیم.

بازیکنان تیم ملی را مربیان لیگ انتخاب کردند، هیچ آرشیوی نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال درباره نحوه انتخاب بازیکنان، گفت: ما پخش تلویزیونی نداریم، هیچ آرشیوی وجود نداشت بازیکن انتخاب کنم اما برای اینکه حقی از کسی ضایع نگردد از 12 مربی حاضر در لیگ خواستیم براساس اولویت بازیکن معرفی نمایند. مثلا تیم هایی که وارد مرحله نهایی شدند 10 بازیکن معرفی کردند.

ایراندوست درباره اینکه از اختیارات سرمربی است که بازیکن انتخاب کند اما بعضی مانند کویستان خسروی دعوت نشده ، گفت: او خداحافظی نموده است. ما آرشیوی را از بازیکنان تیم ملی تهیه خواهیم کرد تا برای من مربی که می خواهم همه چیز را رصد کنم اطلاعات در دسترس باشد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا شما قرارداد رسمی بسته اید و آیا ضمانتی برای برنامه های بلندت مدت دارید، توضیح داد: ما همواره برنامه داشتیم اما اجرا نمی شد. با خانم موسوی جلسه داشتم جز به جز وارد مسائل شدیم. من گفتم به عنوان مشاوره و دوستدار فوتبال در کنار شما هستم اما باید ببینیم نگاه ما فقط حضور است یا رسیدن به سطح اول آسیا؟

وی ادامه داد: ما در سید سوم آسیا هستیم و با تیم هایی مانند تایلند، میانمار و تایوان در سید دوم مسابقه داریم. باید فاصله ها را کم کنیم بنابراین باید اردوها برگزار گردد. مسئولان قول دادند نگاه برابر و فراتر به زنان باشد تا 5 سال آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم به شرطی که اردوها لغو نگردد.

سرمربی تیم ملی در مورد حضور مردان در کادر، بیان کرد: آیا ایرادی دارد که مردان و زنان کنار هم باشند؟ اگر می خواهیم به سطح حرفه ای برسیم باید بهترین شرایط را فراهم کنیم. پدر من به عنوان یاری در کنار من است تا در کنار کادر بهترین شرایط را رقم بزنیم. فوتبال مردان پیشینه زیادی دارد پس تجربیات آنها بیشتر است.

وی درباره اینکه فوتبال زنان هیچ وقت پیشرفت نکرد چون مطالبه نداشت که یکی از بحث ها قرارداد است، آیا شما این مطالبه را داشته اید، گفت: من گفتم اول باید قرارداد بسته گردد. قرار بود یکشنبه صحبت کنیم که من به دلیل مشکوک بودن به کرونا نتوانستم بیایم. این قرارداد در این اردو بسته می گردد.

سرمربی تیم ملی گفت: چرا ما پیشرفت ننموده ایم؟ ما از زمان قابلمه بردن جلو رفته ایم، تیم ها به هتل می فرایند نه خوابگاه اما با تیمی که 60 میلیارد در یک فصل هزینه می نماید با تیم بانوان که 500 میلیون بسته می گردد، خیلی فاصله داریم.

وی اضافه کرد: این قول ها داده شده شرایط بهتر گردد. لیگ ما چند سالی است منظم برگزار می گردد. وقتی بازیکنی در لیگ قرارداد 200 میلیونی می بندد من خوشحالم. این برابری را تا اینجا در تیم ملی دیده ایم. شما کی دیدید که تیم ملی در هتل باشد؟ اگر قرار بود مسائل گذشته باشد دنبال من نمی آمدند چون می دانستند من سکوت نمی کنم. در زمان شجاعی جهش فوق العاده ای داشتیم اما نباید در همان حد بمانیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8325

به "بازیکنان تیم ملی را مربیان لیگ انتخاب کردند، هیچ آرشیوی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان تیم ملی را مربیان لیگ انتخاب کردند، هیچ آرشیوی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید