جزئیات اولین به روزرسانی Dying Light 2 اعلام شد؛ برطرف باگ ها و بهبود کوآپ

به گزارش هیو بلاگ، بازی دایینگ لایت 2 (Dying Light 2) هفته گذشته عرضه شد و بازیکنان از آن موقع تا به امروز با مسائل زیادی دست و پنجه نرم نموده اند. خوشبختانه، استودیوی توسعه دهنده بازی یعنی تک لند به خوبی از مسائل بازی مطلع است و در حال حاضر در حال کار روی برطرف بخشی از آن ها است. به تازگی این استودیو در توییتر تغییراتی را که در آینده نزدیک برای بازی روی هر پلتفرم ایجاد می گردد را شرح داده است.

جزئیات اولین به روزرسانی Dying Light 2 اعلام شد؛ برطرف باگ ها و بهبود کوآپ

تک لند در حال کار روی تغییرات زیادی است که بخشی از آن ها به زودی به وسیله یک به روزرسانی روی بازی اعمال می شوند. از طرفی بعضی از مسائل بازی فعلا حل نخواهند شد و استودیوی سازنده در کوشش است تا هرچه زودتر آن ها را بهبود دهد. نسخه رایانه های شخصی این به روزرسانی، بعضی از باگ هایی را که باعث از کار افتادن کامل بازی می شدند و بعلاوه بعضی از مسائلی که باعث می شد تا بازی در صفحه های سیاه بی نهایت گیر کند را رفع می نماید. اگرچه هنوز چند تغییر مهم هستند که استودیوی در حال کار روی آن است تا در به روزرسانی های بعدی آن ها را اعمال کند. مسائلی مربوط به مراحل وجود دارند که از پیشروی در داستان بازی به وسیله بازیکن جلوگیری می نمایند، مسائلی که منجر به گرفتار شدن بازیکن در یک چرخه مرگ می شوند و مسائل سازگاری با ماوس و بخش ذخیره سازی بازی که تک لند اعلام نموده که به روزرسانی هایی برای همه آن ها در حال حاضر در حال توسعه است.

درباره نسخه های کنسولی بازی، هر دو پلتفرم پلی استیشن و ایکس باکس بهبودهای منحصربه فرد خود را دارند، اما بسیاری از مسائل در کنسول ها یکسان است. این فهرست شامل بهبود باگ های مختلف و افت فریم، مسائل کوآپ و ده ها نمونه دیگر می گردد. نسخه های کنسولی بعلاوه تحت تأثیر چند مشکل مربوط به مأموریت ها و ذخیره سازی مانند نسخه رایانه های شخصی قرار گرفته اند که هنوز راه حلی برای آن ها در نظر نشده است. هنوز تاریخ مشخصی برای این به روزرسانی ها اعلام نشده، اما تک لند میخواهد که تغییرات گفته شده را تا هفته آینده روی بازی پیاده سازی کند.

دایینگ لایت 2 هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. بازی 20 سال پس از وقایع نسخه اول اتفاق می افتد و داستان ایدن کالدول را در جست و جوی خواهرش میا روایت می نماید. طولی نمی کشد که او با جناح های مختلف درگیر می گردد و تصمیماتی می گیرد که می توانند بر شرایط حال و آینده دنیا تأثیر بگذارند. لازم به ذکر است که دایینگ لایت 2 یکی از موردانتظارترین بازی های سال بود اما به علت مسائلی نظیر باگ های فراوان نتوانست به طور کامل انتظارات هواداران را برآورده کند. با این حال به نظر می رسد که استودیوی تک لند قصد دارند این مسائل را به زودی رفع کند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10758

به "جزئیات اولین به روزرسانی Dying Light 2 اعلام شد؛ برطرف باگ ها و بهبود کوآپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اولین به روزرسانی Dying Light 2 اعلام شد؛ برطرف باگ ها و بهبود کوآپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید