ببینید چگونه مدیر عامل ولو شخصا استیم دک را به دست بعضی از مشتریان می رساند

به گزارش هیو بلاگ، کنسول استیم دک اکنون عرضه شده است و بعضی از اولین دستگاه ها شخصا به وسیله بنیانگذار کمپانی (Valve)، گیب نیوئل، تحویل مشتریان داده شده است.

ببینید چگونه مدیر عامل ولو شخصا استیم دک را به دست بعضی از مشتریان می رساند

قطعا یکی از مجذوب نماینده ترین موضوعات، مقدار مشهور بودن چهره های تأثیرگذار صنعت بازی های ویدیویی است. در یک ویدیوی سرگرم نماینده که به تازگی منتشر شده، نیوئل را می بینیم که در محله های نزدیک دفتر مرکزی ولو در واشنگتن قدم می زند و بعضی از دستگاه ها را شخصا امضا نموده به هواداران تحویل می دهد. جالب است بدانید که نیوئل در جوانی روزنامه های مختلفی از کمپانی وسترن یونیون را به منطقه ها مختلف ارسال نموده است و به طور کلی تجربه رفتن به در خانه های مختلف و تحویل بسته را دارد. نیوئل این بار شخصا اولین دستگاه های استیم دک را تحویل مشتریان می دهد. بعضی او را از پشت ماسک می شناسند و بعضی دیگر به تشکری جهت دریافت کنسول بسنده می نمایند.

نیوئل دستگاه های اولیه را امضا می نماید و در همان اوایل ویدیو بیان می نماید که امیدوار است مشتریان از این اقدام ناراحت نشوند. البته بعید است که کسی از این اتفاق ناراحت گردد زیرا این دستگاه های امضا شده قطعا به اقلام کلکسیونی بسیار منحصربه فرد و کمیاب تبدیل خواهند شد و تا مدتی دیگر باید شاهد فروخته شدن آن ها با قیمت هایی سرسام آور در فروشگاه های مختلف باشیم.

در نهایت نیوئل پس از تحویل کنسول ها به مشتریان، ایمیل کاری خود را به آن ها می دهد تا نظر خود را در خصوص استیم دک بیان نمایند. او می گوید:

کنسول استیم دک مدتی است که در اختیار کسانی که آن را پیش خرید نموده اند، قرار گرفته و گزارش های اولیه خبر از کیفیت بالای آن می دهند. استیم دک طبق گفته ها از سخت افزاری قدرتمند، نمایشگری باکیفیت و قابلیت های منحصربه فردی مانند اجرای بازی های کلاسیک به وسیله شبیه سازهای مختلف، نصب ویندوز و… برخوردار است. از طرفی بسیاری عمر باتری آن را کوتاه گزارش نموده اند. بازیکنان بعلاوه می توانند از آن به عنوان کنترلر رایانه های شخصی استفاده نمایند و از موس و کیبورد هم برای اجرای بازی های مختلف بهره مند شوند.

جالب است بدانید که طبق آمار، گران ترین نسخه استیم دک، پرفروش ترین آن بوده است و نیوئل اعلام کرد که از این فروش چیزهای زیادی را یاد خواهد گرفت. با وجود اینکه استیم دک به تازگی عرضه شده، به نظر می رسد که ولو هم اکنون در پی ساخت نسخه دوم آن است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10819

به "ببینید چگونه مدیر عامل ولو شخصا استیم دک را به دست بعضی از مشتریان می رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید چگونه مدیر عامل ولو شخصا استیم دک را به دست بعضی از مشتریان می رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید