جدایی 2 مهاجم استقلال در نیم فصل؟

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران: استقلال، صدرنشین کنونی رقابت های لیگ برتر، آماده می گردد تا روز شنبه در یکی از حساس ترین بازی های هفته به مصاف مس رفسنجان برود. دیداری سخت که می تواند تاثیر زیادی در جهت پیش روی استقلال در رقابت های نیم فصل داشته باشد.

جدایی 2 مهاجم استقلال در نیم فصل؟

به گزارش خبرنگاران، استقلال با فرهاد مجیدی در این فصل متفاوت ظاهر شده و آن قدر که در کار های دفاعی فعالیت نموده، کار های مهاجمان این تیم به چشم نیامده است. البته که این فرمول تا به الان برای این تیم جواب داده، چون استقلال فقط با دریافت 3 گل در 13 بازی، برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و فعلا هم که صدرنشین به جای مانده است. درست است که طرفداران انتظار دارند این تیم با توجه به مهره هایی که در اختیار دارد هجومی و تماشایی تر بازی کند، ولی فرهاد فعلا ترجیح داده تمرکز تیمش در خط دفاعی را بالاتر ببرد.

گل نزدن زیاد و ارائه بازی های نه چندان هجومی تنها مشکل استقلال در این فصل برای خط حمله نیست، چون این تیم آن قدر مهاجم دارد که فرهاد مجیدی برای انتخاب از بین آن ها باید ساعت ها فکر کند. مشخصا که یک سرمربی یکی دو نفر را به عنوان مهاجم اصلی درنظر می گیرد و برای انتخاب اینکه چه کسی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان برود، بسته به شرایط بازی تصمیم می گیرد.

با این حال ترافیک مهاجم در خط حمله استقلال آن قدر زیاد است که قاعدتا بازی به چند نفری نمی رسد؛ آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی، امید قاسمی نژاد، امیرحسین حسین زاده و رودی ژستد، بازیکنانی هستند که توانایی بازی در پست مهاجم و البته بازی در پشت سر مهاجم را دارند. به این نفرات باید کوین یامگا هم اضافه گردد که در صورت بهبود شرایط وریا غفوری، او از پست مدافع - هافبک راست جدا و به خظ حمله اضافه می گردد.

فرهاد مجیدی در این فصل از ترکیب یامگا - ژستد در خط حمله استفاده نموده و این روز ها هم که دلخوش به زوج آرمان رمضانی و رودی ژستد شده است. همین اتفاق که در طول 13 هفته اتفاق افتاده به خوبی نشان می دهد که جا برای عده ای دیگر از مهاجمان این تیم تنگ شده است. مهاجمانی همانند ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد که تصور نمی کردند در ترکیب استقلال جایی نداشته باشند. این دو خیلی کم به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شده و بیشتر به عنوان یار تعویضی آنهم با زمان بازی بسیار اندک در ترکیب استقلال در نیمه دوم به میدان فرستاده شده اند.

این مورد، اما حالا ظاهرا باعث شده تا دست کم این دو مهاجم از بین 7 مهاجم کنونی استقلال به فکر جدایی از این تیم در نیم فصل باشند. مشخصا هر بازیکنی دوست دارد در تیمش فرصت بازی به دست بیاورد و ارسلان و امین هم از این قاعده مستثنی نیستند. درست است که مدیربرنامه های قاسمی نژاد به تازگی صحبت نموده و گفته او تا خاتمه فصل می ماند، ولی به نظر می رسد اگر پیشنهاد درخوری به دست او برسد که بداند قرار است به عنوان بازیکن فیکس بازی کند، به طور جدی به جدایی از استقلال فکر می نماید.

ارسلان مطهری هم به تازگی نارضایتی اش از شرایط موجود را با حفظ تمام اصول حرفه ای گری نشان داده است. بعد از جدایی قایدی و شیخ دیاباته، ارسلان امید زیادی به فیکس بازی کردن در استقلال داشت، ولی در این فصل او عملا در مقایسه با فصل پیش و حضور قایدی و دیاباته کمتر بازی می نماید. شایعه شده این بازیکن قرار است در نیم فصل از استقلال جدا گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10842

به "جدایی 2 مهاجم استقلال در نیم فصل؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی 2 مهاجم استقلال در نیم فصل؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید