تیم منتخب لیگ ملت ها؛ بدون حضور ایرانی ها ، آلکنو دیگر سرمربی نیست؟

به گزارش هیو بلاگ، اتفاق بی سابقه ای برای تیم ملی والیبال ایران افتاد و برای نخستین بار هیچ نماینده ای در تیم منتخب یک تورنمنت رسمی و معتبر نداشت.

تیم منتخب لیگ ملت ها؛ بدون حضور ایرانی ها ، آلکنو دیگر سرمربی نیست؟

به گزارش خبرنگاران ، لیگ ملت های والیبال دنیا روز گذشته با قهرمانی قابل پیش بینی تیم ملی برزیل به سرانجام رسید. در این دوره از رقابت ها تیم ملی والیبال ایران عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با 18 امتیاز و فقط 5 برد در صندلی 12 جدول 16 تیمی نهاده شد.

شاگردان آلکنو در این ملاقات 10 باخت متحمل شدند که هشت تای آن پشت سر هم بود. آنها حتی به تیم انتهای جدول و بدون برد استرالیا هم باختند.

روز گذشته نیز در فینال رقابت ها برزیل و لهستان به مصاف هم رفتند که در سرانجام این ملاقات جذاب تیم برزیل با نتیجه سه بر یک به فزونی دست یافت و بار دیگر قهرمان رقابت ها شد.

بعد از سرانجام رقابت ها تیم منتخب رقابت ها نیز اعلام شد و برای نخستین بار در تیم منتخب یک تورنمنت رسمی ، ایران هیچ نماینده ای نداشت.

ارزشمندترین بازیکن:

والاس دسوزا از برزیل و بارتوش کورک از لهستان

بهترین مدافعان:

متئوش بینیک از لهستان و مائوریسیو سوزا از برزیل

بهترین دریافت کنندگان:

یوآندی لئال از برزیل و میخائیل کوبیاک از لهستان

بهترین پاسور:

فابیان دژیزگا از لهستان

سرنوشت نامشخص آلکنو

گویا تغییر و تحولاتی در والیبال ایران در راه است. تیم ملی ایران احتمالا با یک مربی به غیر از آلکنو در المپیک حضور پیدا می نماید. اخبار جسته و گریخته حاکی از آن است که آلکنو دیگر با فدراسیون والیبال ایران همکاری نخواهد کرد.

قیچی به جان لیگ ملت ها

خبر دیگر از لیگ ملت های والیبال این است که با تغییراتی اساسی در نحوه برگزاری رقابت ها روبرو خواهد شد که سایت دنیا والیبال از آن به عنوان قیچی بر جان لیگ ملت ها یاد نموده است. برگزاری این رقابت ها معمولا با انتقاد فدراسیون های والیبال، مربیان و بازیکنان والیبال روبرو است چرا که نه اعتبار جام دنیای را دارد و هم اینکه بسیار بسیار فشرده است و باعث خستگی بازیکنان می گردد. فدراسیون دنیای والیبال این رقابت ها را فقط به دلیل مسائل اقتصادی برگزار می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8509

به "تیم منتخب لیگ ملت ها؛ بدون حضور ایرانی ها ، آلکنو دیگر سرمربی نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم منتخب لیگ ملت ها؛ بدون حضور ایرانی ها ، آلکنو دیگر سرمربی نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید