تمجید پسر ترامپ از عملکرد مالی پدرش!

به گزارش هیو بلاگ، اریک ترامپ گفت آمریکا از نظر مالی در دوران ترامپ به دستاوردهای فوق العاده ای رسیده است.

تمجید پسر ترامپ از عملکرد مالی پدرش!

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس بیزینس، اریک ترامپ با بیان این که اقتصاد آمریکا به لطف سیاست های پدرش در شرایط بهتری واقع شده است گفت: رویای آمریکایی دوباره بازگشته و زنده است. این را به وضوح می توانید ببینید: شرکت های بزرگی در حال ظهور و پیروز شدن هستند؛ منظورم این است که اوضاع اقتصاد آن قدر خوب است که با یک ایده ساده می توان به یک دستاورد فوق العاده رسید و یک شرکت نوپا را به یک برند شناخته شده تبدیل کرد، این ها به خاطر کارهایی است که پدرم انجام داده است!

اریک در ادامه سخنانش مدعی شد که نه تنها کسب و کارها که تمام ارکان اقتصاد آمریکا در شرایط بسیار بهتری قرار دارند: شاید بعضی فکر نمایند این ادعاها فقط جنبه سخنرانی تلویزیونی را دارند اما پدرم عمیقا می خواهد کشور را به جایی که سزاوارش است برگرداند. قبلا در جهت نارستی قرار داشتیم اما حالا این فرصت را داریم که همه چیز درست گردد و همان طور که می دانید او به دستاوردهایی(در زمینه اقتصاد) رسیده که بی سابقه است.

پیش تر نخست وزیر فنلاند گفته بود که نظام مالی کشورهای اسکاندیناوی نظیر فنلاند جای بهتری برای تحقق رویای آمریکایی در مقایسه با خود آمریکا است. یکی از اصلی ترین ایده های نظام رویایی مالی که به رویای آمریکایی مشهور است، شانس برابر افراد برای تحقق آرزو ها و خواسته های خود است.

اریک در ادامه با کنایه غیر مستقیم به این اظهارات نخست وزیر فنلاند گفت: ما همین حالا هم به دستاوردهای غیر قابل باوری رسیده ایم؛ رویای آمریکایی زنده است و قوی تر از گذشته ادامه خواهد داشت، می توانیم آن را محقق کنیم.

در شرایطی که نرخ بیکاری آمریکا به کمترین سطح نیم قرن اخیر رسیده و شاخص های بورسی نیز در یکی از بالاترین سطوح تاریخی خود قرار دارند، اقتصاد یکی از اصلی ترین مراکز مانور تبلیغاتی دولت ترامپ برای انتخاب مجدد وی در کارزار انتخاباتی نوامبر سال جاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1647

به "تمجید پسر ترامپ از عملکرد مالی پدرش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید پسر ترامپ از عملکرد مالی پدرش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید