ترامپ مسدود شدن حساب توییتری سناتور پنسیلوانیا را محکوم کرد

به گزارش هیو بلاگ، رئیس جمهور آمریکا مسدود شدن حساب توییتری سناتور جمهوری خواه پنسیلوانیا که در حال تحقیق درباره تقلب در انتخابات است، محکوم کرد.

ترامپ مسدود شدن حساب توییتری سناتور پنسیلوانیا را محکوم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه مسدود شدن حساب کاربری داگلاس مستریانو سناتور ایالت پنسیلوانیا به خاطر ادعای تقلب در انتخابات این کشور را محکوم کرد.

ترامپ در رشته توییتی نوشت: خبر مهم: ناظر صندوق رأی در پنسیلوانیا گفته کارت حافظه های یو اس بی که به دستگاه های [ثبت آرای انتخاباتی]وصل شده بودند، به بایدن هزاران رأی اضافه نموده اند. او می گوید 47 یو اس بی گم شده است و هر نوبت بارگزاری، 50 هزار رأی به [جو]بایدن اضافه نموده است.

رئیس جمهور آمریکا در پیغامی دیگر نوشت: توییتر داگ مستریانو سناتور بسیار محترم ایالت پنسیلوانیا را مسدود کرد، بعد از آنکه او کاری عالی در پیشبرد جلسه استماع رسیدگی به تقلب انتخابات 2020 انجام داد. آن ها (توییتر) و رسانه های اخبار جعلی هم دست هستند و می خواهند حقیقت را مسکوت نمایند. نمی توانم اجازه دهم این اتفاق رخ دهد. این کاری است که کشور های کمونیست انجام می دهند.

شرکت پیغام رسان توییتر، روز پنجشنبه حساب شخصی مستریانو را مسدود نموده و در توضیحی نوشت که این شرکت حساب افرادی را که قوانین توییتر را نقض نمایند می بندد.

طبق قانون آمریکا، توییتر و دیگر شرکت های مشابه تنها بستری برای انتشار اطلاعات محسوب می شوند و خود آن ها ناشر محسوب نمی شوند بنابراین حق دخل و تصرف در محتوای منتشر شده را ندارند.

مستریانو در جلسه رسیدگی به شکایات انتخاباتی در این ایالت گفته بود: ظرف هفته های گذشته از هزاران پنسیلوانیایی مسائلی درباره آنچه پای صندوق رأی تجربه کردند و بی نظمی و تخلفات صورت گرفته در سیستم رأی گیری پستی و نگرانی درخصوص اینکه رأی آن ها به حساب آمده باشد، از آن ها شنیده ام. باید این مسائل را اصلاح کنیم تا اعتماد به جمهوری ما احیا گردد.

با این حال تعیین نیست توییتر در واکنش به انتشار چه مطلبی از سوی این سناتور جمهوری خواه، حساب شخصی او را مسدود نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6362

به "ترامپ مسدود شدن حساب توییتری سناتور پنسیلوانیا را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مسدود شدن حساب توییتری سناتور پنسیلوانیا را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید