باشگاه تراکتور فیلم رو می نماید

به گزارش هیو بلاگ، پس از حاشیه ها و اتفاقات اتفاق افتاده در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز، ملاقات تیم های تراکتور و پرسپولیس با تصمیم داوران بازی نیمه تمام ماند تا کمیته انضباطی درباره سرنوشت این مسابقه تصمیم گیری کند.

باشگاه تراکتور فیلم رو می نماید

پس از ارسال گزارش ناظران بازی، قرار است جلسه رسیدگی به پرونده این مسابقه روز دوشنبه هفته جاری در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار گردد.

شنیده می گردد اصلی ترین مدرک باشگاه تراکتور برای ارائه به کمیته انضباطی، فیلم دوربین های مدار بسته استادیوم است که به خروج تیم داوری و پرسپولیس از زمین مسابقه مربوط می گردد.

باشگاه تراکتور با استناد به فیلم دوربین های مداربسته مدعی است، تیم داوری حدود 20 دقیقه بعد از خروج از زمین، با در دست داشتن توپ در داخل راهروی استادیوم منتظر بازگشت پرسپولیس به داخل زمین شده، اما این تیم با تصمیم خود از حضور در زمین امتناع نموده است.

بعلاوه باشگاه تراکتور مدعی است چند مسئول استانی نیز پس از فراهم شدن شرایط، با پادرمیانی سعی در راضی کردن تیم پرسپولیس برای بازگشت به زمین داشتند که در نهایت افشین پیروانی اعلام نمود این تیم به علت نبود امنیت حاضر به بازگشت به زمین نیست.

باشگاه تراکتور قرار است به زودی مستندات خود را به همراه فیلم دوربین های مداربسته به کمیته انضباطی ارسال کند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11387

به "باشگاه تراکتور فیلم رو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه تراکتور فیلم رو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید