بازی استراتژی Iron Harvest سال جاری به کنسول ها می آید

به گزارش هیو بلاگ، بازی استراتژیک Iron Harvest اواخر سال 2021 برای کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن منتشر می گردد و تمامی بسته های الحاقی را هم به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار می دهد. استودیو King Art Games با انتشار اعلامیه ای از انتشار بازی برای کنسول های بازی نسل هشتم و نهم خبر داده و آن را قدمی مهم در فرایند توسعه بازی دانسته و فکر نمی نموده که هواداران، چنین استقبالی از نسخه کنسول نمایند.

بازی استراتژی Iron Harvest سال جاری به کنسول ها می آید

توسعه دهندگان بازی Iron Harvest، انتشار آن را برای کنسول های نسل هشتم ازجمله پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تائید نموده بودند و تمام هزینه های پورت بازی هم به وسیله پروژه کیک استارتر و به وسیله هواداران تأمین شد؛ اما این اولین بار است که در خصوص انتشار بازی برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس می شنویم. ناشر بازی علاوه بر اعلام خبر تازه، ویدیویی از گیم پلی بازی روی کنسول های تازه منتشر نموده و نحوه اجرای بازی روی کنسول را به نمایش گذاشته است.

استودیو King Arts Games در ادامه، تاریخ انتشار بازی برای کنسول را اواخر سال 2021 قید نموده و البته زمان دقیق را معین ننموده و علت آن هم، سخت بودن پورت یک بازی استراتژیک برای کنسول است و بازی کن باید بتواند به وسیله کنترلر، همان تجربه کامپیوتر را داشته باشد. استودیو تا زمانی که از کیفیت نهایی رضایت نداشته باشد، زمان انتشار دقیق را اعلام نخواهد کرد. بر اساس گفته ها، پورت برای کنسول های تازه ازجمله پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، چالش اساسی است و از لحاظ فنی، مسائل مختلفی باید حل شوند. ازآنجایی که گرافیک بازی باید برای کنسول های نسل نهم ارتقاء پیدا کند، چالش های تازهی در راستا انتشار بازی برای پلتفرم های تازه قرارگرفته است.

بر اساس گفته های استودیو، بازی Iron Harvest به برترین نحو روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اجرا خواهد شد و تنها زمان بیشتری برای برطرف باگ ها و بهینه سازی آن ضروری است. نسخه کامپیوتر بازی سال گذشته به وسیله استیم منتشر شد و توانست امتیازهای مناسبی از سوی کاربران دریافت کند و به یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک جنگی تبدیل گردد. جالب است بدانید که تمامی هزینه های ساخت بازی به وسیله کیک استارتر و به همت هواداران تأمین شده و توسعه دهندگان پیروز به جمع آوری حدود یک و نیم میلیون دلار در سال اول شدند. همین باعث شد تا توسعه بازی برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن هم در دستور کار قرار گیرد؛ اما همه گیری کرونا باعث پدید آمدن مسائل اساسی برای تیم شد. استودیو در ماه مارس میلادی، بالاخره انتشار بازی برای کنسول ها را تائید کرد و حال می دانیم که این اثر استراتژیک برای نسل نهم منتشر می گردد.

Iron Harvest علاوه بر استفاده از مکانیسم های استراتژیک تازه، دنیایی ترسناک و مجذوب کننده را به تصویر کشیده و بازی کنان را به ساله های پس از اتمام جنگ جهانی اول می برد؛ اما واقعیت ها کنار گذاشته شده و بازی در یک فضای خیالی و میان نبرد ماشین ها و ربات ها جریان می یابد و درعین حال از مکانیسم های کلاسیک این ژانر هم بهره برده و ابایی از به کار بردن ایده های تازه و نو هم ندارد. منتظر انتشار این اثر استراتژیک در اواخر سال 2021 برای کنسول های بازی نسل هشتم و نهم باشید. در ادامه می توانید نگاهی به تریلر گیم پلی بازی بیندازید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gematsu

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9055

به "بازی استراتژی Iron Harvest سال جاری به کنسول ها می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استراتژی Iron Harvest سال جاری به کنسول ها می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید